Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det enda som gör mig lite tveksam till ett köp är kondensationsproblemen i TN Laser Comp... Läst en massa på nätet och Akto verkar vara ha betydligt mindre problem med kondens, genom den högt placerade ventilen.
Har ruggigt svårt att bestämma mig hur jag skall göra...
Jag har redan beställt ett grönt, får det imorgon eller på torsdag - jag ska iväg denna helg och kunde tyvärr inte vänta längre så ni får räkna bort mig.
Jag har skickat en ny fråga till Winwood Outdoor då jag råkade skicka mitt förra mail till en olämplig mailadress de inte kollar så ofta...
Med tanke på att alla utom jag verkar vilja ha fel färg (grönt) så kanske Winwood Outdoor inte är så optimalt alternativ. Jag tror dock att det finns risk att det kan vara ett generellt problem att få tag på en hög gröna tält om inte butiken har ett eget lager. De gröna verkar f.n. vara slut hos Terra Nova om jag förstår saken rätt... http://www.terra-nova.co.uk/Product_Type/Tents/Superlite_Tents/Laser_Competition_GREEN.html