Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tältnätter
- Trådstartare Staffan Andersson
- Start datum
Ja, hur många har ni fått ihop hittills i år? Själv är jag uppe i 20 nätter i tält/tarp...
Hmm, ca 30 ser jag. Betydligt färre än de senaste 5 åren, men får väl skylla på att jag skaffat landställe i somras .
Fast året är ju inte slut, så en 15 nätter till lär jag väl kunna få ihop .
//J
Avdelningen för värdelöst vetande...
...kan då rapportera att av de som har gjort inlägg i tråden (18 pers när jag skriver detta) finns det 6 Gröna, 9 Blå, 2 Röda och 1 Svart.
Snittet för resp kategori är:
Grön ~21 nätter
Blå ~14 nätter
Röd ~18 nätter
Svart ~28 nätter
Tittar vi lite djupare så visar det sig att high-score innehas av en Grön (49 nätter).
Inte för att ens egen färgbedömning har någon direkt koppling till antalet tältnätter, men i alla fall...
GUT PFAD!
önskar Ola som själv är uppe i ca 20 - än så länge....
...kan tillägga att det statistiska underlaget är för litet för att garantera någon konfidensnivå........
...kan då rapportera att av de som har gjort inlägg i tråden (18 pers när jag skriver detta) finns det 6 Gröna, 9 Blå, 2 Röda och 1 Svart.
Snittet för resp kategori är:
Grön ~21 nätter
Blå ~14 nätter
Röd ~18 nätter
Svart ~28 nätter
Tittar vi lite djupare så visar det sig att high-score innehas av en Grön (49 nätter).
Inte för att ens egen färgbedömning har någon direkt koppling till antalet tältnätter, men i alla fall...
GUT PFAD!
önskar Ola som själv är uppe i ca 20 - än så länge....
...kan tillägga att det statistiska underlaget är för litet för att garantera någon konfidensnivå........
Senast ändrad:
Dryga 20st nu under sommaren, har sina fördelar att vara bosatt i riksgränsen
Med tanke på att PBS 07 närmar sig så kommer det nog bli runt 40-60st innan året är slut, förhoppningsvis..
/Joakim
Med tanke på att PBS 07 närmar sig så kommer det nog bli runt 40-60st innan året är slut, förhoppningsvis..
/Joakim
Eftersom jag inte äger vare sig tält eller annat så får jag väl räkna antalet utenätter istället,det är ca 235 tror jag.
peter
peter
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg