Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tältnätter
- Trådstartare Staffan Andersson
- Start datum
tältnätter
endast 5 tältnätter, det är så man skäms, men till mitt försvar måste jag tillägga att jag pö om pö har uppgraderat utrustningen till det bättre. så nu j....r är man redo för upptåg! nu kan ingenting komma i vägen och hindra denna finne från att ge sig ut och luffsa!
endast 5 tältnätter, det är så man skäms, men till mitt försvar måste jag tillägga att jag pö om pö har uppgraderat utrustningen till det bättre. så nu j....r är man redo för upptåg! nu kan ingenting komma i vägen och hindra denna finne från att ge sig ut och luffsa!
endast 5 tältnätter, det är så man skäms, men till mitt försvar måste jag tillägga att jag pö om pö har uppgraderat utrustningen till det bättre. så nu j....r är man redo för upptåg! inget stoppar mig nu längre...
Samma här, har lagt en 1/2 förmögenhet på GetOut i år, så nu jävlar ska det tältas
/Janne
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg