Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Ett sådant pinsamt trams. F1 är ju inte så hemskt mycket dyrare, också slipper man dessutom bli utskrattad om någon i jaktlaget eller dylikt skulle råka vara lite knivkunnig...
 
Ett sådant pinsamt trams. F1 är ju inte så hemskt mycket dyrare, också slipper man dessutom bli utskrattad om någon i jaktlaget eller dylikt skulle råka vara lite knivkunnig...

Instämmer!
Det är tydligare än någonsin att vi ska vara stolta brukare av våra äkta Fällkniven modeller!!:cool:

Mikael
 
Det är det dom har gjort om man ska tro på vad dom svarade på ett annat forum.

Hej kniven Knv1 ovan är tillverkad av jaktkit.com exklusivt för jaktkit.com enligt våra exakta mått och krav och i ett enligt vårt tycke överlägset homogent stycke japanskt stål. Vi har även utifrån gängse professionell praxis genomfört undersökningar för att verifierat att vår kniv inte gör intrång på något existerande mönsterskydd etc och vi har funnit att så inte verkar vara fallet.

Vidare har vi varit tydliga i så väl vår presentation av kniven som vid märkning av kniven för att säkerställa att kniven inte blandas i hop med någon av de knivmodeller som våra vänner och konkurrenter erbjuder på marknaden.

Så det finns absolut inget hinder för oss att sälja dessa kvalitetsknivar i eget namn!


Fredrik

Vem tror dom dom lurar med det där? Sig själva? Det kallas självbedrägeri. Vi andra kallar det alldeles vanligt bedrägeri. Det finns verkligen inga ursäkter.
Kjell
 
Gör så!

Erik har fått in några GP fällisar och ska skicka en idag.:cool:
Jag tyckte det var bäst att beställa innan Blue Ridge Knives i USA upptäcker detsamma.
De köpte alla tillgängliga, senast de fanns i lager.

Mikael
Samlar man på Fällknivens modeller så bör man förstås äga en sådan!

För mig personligen har det tyvärr inte klickat till riktigt.

~Paul~
 
Någon som vet om FK har något nytt och gött på gång i år annars?

Nej jag glömde fråga Erik om det, men jag gissar att de har fullt upp med att få hem de redan introducerade nyheterna och bygga upp lagerkapaciteten.
Efterfrågan verkar det ju inte vara något fel på och distributionen i Skandinavien kanske ökar under året.

Mikael
 
Samlar man på Fällknivens modeller så bör man förstås äga en sådan!

För mig personligen har det tyvärr inte klickat till riktigt.

~Paul~
Nej och alla kan ju inte tycka samma sak.

Nu har GP i alla fall kommit med posten.
Min son har haft liknande åsikt om GP, som Du.
Han tvärvände när han hade klämt på den ett tag.

Bladet är kraftigare än TK3 och modell P.
Det är mycket stål i både blad och egg.
Med tiden kommer jag att slipa fram min egen geometri.

KSF fodralet i läder passar perfekt till GP och den lilla bygeln gör det lätt att dra ut kniven.

Mikael
 

Bilagor

  • IMG_2577-1.jpg
    IMG_2577-1.jpg
    89.5 KB · Visningar: 1,123
  • IMG_2583 1.jpg
    IMG_2583 1.jpg
    112.3 KB · Visningar: 978
  • IMG_2586 1.jpg
    IMG_2586 1.jpg
    123.8 KB · Visningar: 993
  • IMG_2589 1.jpg
    IMG_2589 1.jpg
    109 KB · Visningar: 1,139
  • IMG_2597 1.jpg
    IMG_2597 1.jpg
    58.4 KB · Visningar: 861
  • IMG_2600 1.jpg
    IMG_2600 1.jpg
    89.1 KB · Visningar: 941

Liknande trådar