Helt klart har man känt sig tvungna att förtydliga omständigheterna kring knivens utseende och material.Det är det dom har gjort om man ska tro på vad dom svarade på ett annat forum.
Fredrik
Undrar varför...
~Paul~
Helt klart har man känt sig tvungna att förtydliga omständigheterna kring knivens utseende och material.Det är det dom har gjort om man ska tro på vad dom svarade på ett annat forum.
Fredrik
Ett sådant pinsamt trams. F1 är ju inte så hemskt mycket dyrare, också slipper man dessutom bli utskrattad om någon i jaktlaget eller dylikt skulle råka vara lite knivkunnig...
Jag tolkar det precis tvärtomDet är tydligare än någonsin att vi ska vara stolta brukare av våra äkta Fällkniven modeller!!
Det är det dom har gjort om man ska tro på vad dom svarade på ett annat forum.
Hej kniven Knv1 ovan är tillverkad av jaktkit.com exklusivt för jaktkit.com enligt våra exakta mått och krav och i ett enligt vårt tycke överlägset homogent stycke japanskt stål. Vi har även utifrån gängse professionell praxis genomfört undersökningar för att verifierat att vår kniv inte gör intrång på något existerande mönsterskydd etc och vi har funnit att så inte verkar vara fallet.
Vidare har vi varit tydliga i så väl vår presentation av kniven som vid märkning av kniven för att säkerställa att kniven inte blandas i hop med någon av de knivmodeller som våra vänner och konkurrenter erbjuder på marknaden.
Så det finns absolut inget hinder för oss att sälja dessa kvalitetsknivar i eget namn!
Fredrik
Jag tolkar det precis tvärtom.
~Paul~
Samlar man på Fällknivens modeller så bör man förstås äga en sådan!Gör så!
Erik har fått in några GP fällisar och ska skicka en idag.
Jag tyckte det var bäst att beställa innan Blue Ridge Knives i USA upptäcker detsamma.
De köpte alla tillgängliga, senast de fanns i lager.
Mikael
Någon som vet om FK har något nytt och gött på gång i år annars?
Nej och alla kan ju inte tycka samma sak.Samlar man på Fällknivens modeller så bör man förstås äga en sådan!
För mig personligen har det tyvärr inte klickat till riktigt.
~Paul~
Grattis! Det är ju onekligen en vacker kniv ur estetisk synpunkt‼Nu har GP i alla fall kommit med posten.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |