1. Nu tar du allt i
. Frågan gäller ju dina bilder på knivar som du själv har tillverkat och vars syfte må eller inte må vara att få sålda. Du har ju presenterat en försvarlig mängd bilder på dina knivar, det kan du inte komma ifrån.
2. Men det stämmer ju inte. Eftersom du först visar knivarna till beskådande för allmänheten och därefter tar emot order genom PM så har du visst använt forumet som en säljsajt. Det var ju så jag själv köpte kniven av dig
.
3. Du må vara samlare men den övervägande majoriteten av dina bilder har visat knivar som du själv har tillverkat och som därefter kan säljas enligt metoden som jag beskriver under punkt 2.
4. OK, jag tolkar det som att du inte syftade på undertecknad. Tack för det
.
5. Fast det är ju inte som frågan gäller. Återigen. Frågan handlar om huruvida du har överskridit gränsen för vad ett allmänt diskussionsforum tål i fråga om handel med egen vinning som syfte. Samma regler bör därför gälla alla medlemmar på forumet.
6. Som sagt. Jag ser att du antar en försvarsställning samtidigt som undertecknad försöker att säga att frågan har att göra med moderatorernas tolkning av reglerna. Den må vara sårande för dig och andra och att därför se det som en strid som du inte påbörjade ter sig talande
.
~Paul~