1. Så moderatorerna bör känna medlemmarna i dessa trådar så bra att dom _vet_ att du dePaul aldrig säljer någon av dina knivar eller aldrig kommer att göra det i framtiden, lika väl som de känner seved så bra att de _vet_ att han alltid lägger upp ett försäljningsobjekt?
2. Av alla medlemmar på detta forum tror jag inte dom har så pass koll på vad den ena eller den andra _brukar_ göra av sina bildobjekt.
3. VId min kontakt med mods sa en att dom tog bort min första länk efter en anmälan från en annan medlem, att dom inte har en chans att hålla koll på alla inlägg.
4. Så hur skall de kunna hålla koll på dig dePaul och vara trygga i att du aldrig kommer att sälja någon av de alster du visat upp? Orimligt argument är jag rädd, om du nu inte är bundis med mods och admins på det här forumet.
5. Nä, vill man vara straight och ärlig och hålla reglerna lika för alla, så borde dom för säkerhets skull förbjuda bilder på forumet överhvudtaget, allt som visas kan ju i slutänden, helt utanför deras kontroll, agera för egen vinnings skull! Ja, det låter kanske löjligt, men kärnan i allt detta är just det här, lika för alla. Har man så mycket trafik och så lite folk som modererar bör man ta bort bild och länkmöjligheten i rättvisans namn.
6. Jag har aldrig varit med om liknande trångsynthet på ledningsnivå
7. Kanske dags för någon modig moderator att agera och våga ta diskussionen?