Mitt inlägg var inte en argumentation mot .......
Cred till dig seobserver, att du ändå håller tålamodet trots mitt lilla "utbrott".
God eftermiddag!
Avstår från att kommentera individer, nöjer mig med föremål och dess bruk.
Mitt inlägg var inte en argumentation mot .......
Cred till dig seobserver, att du ändå håller tålamodet trots mitt lilla "utbrott".
God eftermiddag!
Avstår från att kommentera individer, nöjer mig med föremål och dess bruk.
Men som kompromisskniv så anser jag trots allt att det finns bättre alternativ än F1-an. Den finska Peltonen M95 Ranger-kniven är ett sådant exempel. Den finns i en mindre version (M07) men den är pga sitt något kortare blad inte lika allround, enligt min åsikt.
~Paul~
Där ser man. Personligen gillar jag utseendet på Peltonenkniven. Det är helt rent och klassiskt i mina ögon.Kanske skulle prova någon gång. Bara det att jag tycker Peltonen M95 är så jäkla ful!
På tal om F1 så snappade jag upp på KF att den slagit igenom ordentligt ute i världen senaste året. De har tydligen problem med att möta efterfrågan. Kul tycker jag!
Det börjar arta sig! Grattis till en fin början!Här kommer min lilla samling,..
Fin liten jaktkniv!Här är en kniv jag gjorde av ett blad från våran medlem Seved hjälm.
"Everything is relative" - som amerikanen sade när han besökte sin nyblivna makars släkt och husdjur .Tackar.
Liten o liten heh heh..... iOchförsig kanske om man jämför med en del andra jag har
1. Med stigande grad av kunskap blir ämnet intressantare. Med intresse kommer kunskap. Med mer kunskap kommer ännu mer intresse, osv osv. Det jag försöker säga är att med fördjupning i ämnet så inser man hur pass fascinerande ämnet knivar egentligen är.1. tänk att en kniv kan vara så intressant.(jag gör också knivar men inte på eran nivå)
2. Jag vill dock bara be att ni som läser denna tråd går tillbaks till de första inläggen och kolla in det första debattörerna och deras sammanlagda antal inlägg på utsidan.
Med detta vill jag bara säga att den erfarenhets som dessa rävar har gör att de per automatik har rätt.... även när de är helt ute och cyklar.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Stort knivintresse | Utrustning allmänt | 4 | ||
Råd om att sälja stort militärtält | Utrustning allmänt | 8 | ||
Bra led-lampa för stort familjecampingtält? | Utrustning allmänt | 28 | ||
Pannlampan med stort P? | Utrustning allmänt | 34 |