Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Tjenare :).

Hoppas jakten gått bra.
Ja det är kul att du är nöjd med knivarna :). Det är riktigt roligt att knivarna fått göra tjänst ordentligt.
Ja det ska bli kul o se hur avfågningsknivarna funkar. De ser riktigt lovande ut.

Ja 3 knivar går åt om dom ska vara skapligt annpassade.

Seved

Det har gått lite troll i år för mig men hunden har skött sig, ska ner imorgon på gris tät mark där det inte är för mycket snö & förhoppningsvis så får gerbern stanna i sitt fodral...

Det har gått lite troll i år för mig men hunden har skött sig, ska ner imorgon på gris tät mark där det inte är för mycket snö & förhoppningsvis så får gerbern stanna i sitt fodral...

Trevligt med hunden. Det är alltid kul när det funkar med hunden. Nästan lika kul som när man får djur på sej.
Japp det är bättre att gerbern får stanna i fodralet.

Lycka till med grisarna imorron. Det verkar ju lovande :)

Seved

Gamla Fällkniven F2 med 4,5 mm tjockt, laminerat VG-10/420J2 blad är nästan en bättre allroundkniv än en utpräglad fiske- dito. Handtag: Thermorun E. Slida: Kydex.

~Paul~

Bilagor

• Min Fällkniven F2, en av två ex, bild 3.jpg
    Min Fällkniven F2, en av två ex, bild 3.jpg
    22 KB · Visningar: 645
  • Min Fällkniven F2, en av två ex, bild 4.jpg
    Min Fällkniven F2, en av två ex, bild 4.jpg
    21.1 KB · Visningar: 678
  • Min Fällkniven F2, en av två ex.jpg
    Min Fällkniven F2, en av två ex.jpg
    24 KB · Visningar: 681
Jag har sett någon annan på forumet som rekomenderade denna!http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70118968

IKEA:s tvättkorg Jäll anvender jag, en klassiker som rekomenderas i många forum och bloggar sedan flera år. Både svenska och engelskspråkiga. Men köp den vita.
Jag funderar på att köpa ett riktigt ljustält 60x60x60. Kostar från 300kr och uppåt, men blir mindre när det inte används. Jag har kapat benen på min tvättkorg under leden, då blir den hälften så stor hopfälld.

IKEA:s tvättkorg Jäll anvender jag, en klassiker som rekomenderas i många forum och bloggar sedan flera år. Både svenska och engelskspråkiga. Men köp den vita.
Jag funderar på att köpa ett riktigt ljustält 60x60x60. Kostar från 300kr och uppåt, men blir mindre när det inte används. Jag har kapat benen på min tvättkorg under leden, då blir den hälften så stor hopfälld.
Vilken ljussättning har du valt till din tvättkorg?

~Paul~

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg