Tack! Tyckte att det var lika bra att slänga med några andra storknivar som jag inte har lagt upp bild på tidigare. Canadian Camp II är verkligen en goding. Bladet är väldigt likt Rouge Bowie fast lite större. Trots att jag har ganska små händer så stör jag mig inte på fingerurtagen i greppet.
Mycket vacker bild! Det är så snygga linjer på de där modellerna.
Min HBK II är ju inte tillverkad ännu. Dale säger att den kommer "snart". Dom tillverkade tydligen en men den fick skrotas på grund av att greppet inte blev bra. Tyvärr har jag ju bestämt mig för Pau Ferro och det är ju inte så populärt vilket gör att det bara fanns en uppsättning av handtagssidor förberedda. Eftersom jag har 3 st Barkisar till beställda i samma material så är jag inte så sugen att köpa någon av de som Dale redan har i lager. Hoppas bara att jag inte väntar förgäves...
Då kommer den säkert med tiden!
Beställde med särskilda önskemål i början av mina BR inköp, men har slutat med det sedan länge.
Numera föredrar jag att välja mellan de som finns tillgängliga med bild, enligt "Du får vad du ser" principen.
BR har så mkt fint att välja på, så det är inte svårt för mig att hitta ett skaft, bara jag har bestämt mig för en viss modell.
Mikael