Du kanske borde ta dig en titt på Utsidans regler, Niking?
Sedan dag 1 har du kidnappat fler trådar än någon härinne orkar hålla reda på och du använder Utsidan som privat plattform för din högst dubiösa skogspolitiska agenda. Lär dig reglerna och sluta att förpesta sajten med ditt dravel.
Citat (min fetstil):
"Den som skriver artiklar, inlägg, recensioner, tips mm skall agera som privatperson och aldrig i kommersiellt syfte."
"Det är inte tillåtet med inlägg där den som postat inlägget, eller närstående, kan tänkas ha någonsomhelst ekonomisk vinning av budskapet, nu eller i framtiden."
Som skogsägare bryter du mot dessa regler med varje inlägg du gör.
Mats
Jag håller med om att det är en grov kidnappning av trådar, men det är flera av oss som bidragit till att det fortgår. Man vill ju gärna rätta alla fel och konstigheter men jag tror att det är avsikten med provokationerna för att få fortsätta att älta frågan trots att det inte finns någon substans i den. Jag har sedan länge ansett mig färdig med att bemöta det, det finns ingen poäng i att upprepa sig när mottagaren inte vill diskutera konstruktivt på minsta sätt.
Jag tycker att det är helt OK att ha en egen åsikt, även om den är befängd, men när argumentationen mest blir en lobbyist-aktivitet för egen egoistisk sak som saknar brett stöd blir det mest tjatigt.
Kanske är det mest effektivt att bara markera att det är just ointressant med den typen av politiska aktiviteter?