Är förvånad över att ingen har nämnt Berghaus Atlas. För visst har den slutat tillverkas?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Produktdöd!!
- Trådstartare estetdrägg
- Start datum
Kom på en sak till...
..som är/var bra.
Primus Micron stove, första varianten (den med kärlstöd av rundstål) med tänder som höll kastrullen på plats och blev något mindre ihopfälld än de nyare modellerna.
Ska nog lämna fiskeriet utanför tråden än så länge...
peter
..som är/var bra.
Primus Micron stove, första varianten (den med kärlstöd av rundstål) med tänder som höll kastrullen på plats och blev något mindre ihopfälld än de nyare modellerna.
Ska nog lämna fiskeriet utanför tråden än så länge...
peter
Tillhör dem som ogillar modärna tejpade dragkedjor utan föredrar vindslå. Upplever att tejpade dragkedjor går sönder lättare. Kläder utan sådana modärniteter upplever jag blir svårare och svårare att hitta. Just i detta fall har kläder som jag klämt och känt på bytts ut till varianter som jag inte gillar.
Jackor utan det där tunna syntettyget i ärmarna
Ryggsäckar med utanpåliggande sidofickor! (Kom tillbaaaaaka!)
Addnature rear ut Gungner till medlemspris idag...
Ryggsäckar med utanpåliggande sidofickor! (Kom tillbaaaaaka!)
Fjällräven och Lundhags har, och säkert fler, t ex Bergans.
Upptäckte till min förvåning att naturkompaniet på kungsgatan (sthlm, lilla butiken längre upp, inte den stora) hade kvar ett par stekpannor i Duossal för 25-köken.
Upptäckte till min förvåning att naturkompaniet på kungsgatan (sthlm, lilla butiken längre upp, inte den stora) hade kvar ett par stekpannor i Duossal för 25-köken.
När jag var i Örnsköldsvik vid jul så hade Naturkompaniet Outlet i Örnsköldsvik (Själevad) några Traniga i titan och några i Dusssal kvar. Så landet är inte "rensat" på de Traniga som dom slutat tillverka. Men det var ingen rea på Traniga.
Per
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg