Jag gillar också och bära tungt men för mig är det en träningsgrej och inte nått behov och vara macho.Vet att det finns folk som tror det...dom skiter ju ja i haha - jag har bra kondis.
Istället för att splita upp träningen i joggingrundor på under veckan,pubrunda på fredag och en dagsfisketur på lördag kan jag sticka i väg med jätteryggsäck och köra allt samlat på en 2-3 dagar eller så.
Har inget emot lättpackning alls så och vissa har ju inget val , och jag kan också köra lätt ibland men normalt blir det 18-22kg på helgturer och ibland 26-28 med toppar på 32kg innan man druckit upp ölena.
Jag är 40,väger 72-73kg
Dock är det jävligt kul ibland när man drar iväg me 35-45 Litersrygga och har en 7-10kg - då kan man ju löpa.
Haha i sommras drog jag iväg en månad , jag hade så jävla mycket skit med mig b.la vanliga kläder och rubbet plus att jag köpte allt från porslinsgubbar,,armanikostymjacka,fleecefiltar,kläder- men i och med att jag ofta kört tungt så kändes inte packningen tung , jag trodde jag låg på 22kg och så.
Det var när jag kom hem jag vägde skiten ja insåg att lägsta vikten legat på 26kg - trots att jag postat hem skit