Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ovänner
- Trådstartare haraldn
- Start datum
Varför?
Jag har lite svårt att förstå varför man skulle behöva en sådan funktion... Kan någon förklara varför, jag har svårt att se nyttan, det är väl bara att "blunda" när man ser inlägg från oönskade personer.
//Jocke
Jag har lite svårt att förstå varför man skulle behöva en sådan funktion... Kan någon förklara varför, jag har svårt att se nyttan, det är väl bara att "blunda" när man ser inlägg från oönskade personer.
//Jocke
Jag har tidigare advokerat för en sån funktion men numera ändrat mig. Det ligger nog en del i historien (iallafall för mig). Det fanns på gamla usenetläsare. Usenet som var befolkat till ca 110% av datanördar. Som sådan så ser man egenvärde i funktioner som gåpr att göra. Dvs kan man göra en funktion är den bra. Huruvida den fyller ett reelt behov är ointressant, den går ju att göra.
Numera har jag nog lämnar datanördstadiet, till viss del, och har en annan syn på funktioner och dess önskvärdhet.
mvh Christian, datanörd sen gammalt
Numera har jag nog lämnar datanördstadiet, till viss del, och har en annan syn på funktioner och dess önskvärdhet.
mvh Christian, datanörd sen gammalt
jag fattar inte finessen med en sådan funktion.. hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet, blundar ni när ni går förbi dom?
*fniss* ... oftast är det enklare att ändra sin egna inställning än andras lär man sig med ålder. Eller som min far sade: Världen är full utav idioter och det är inte mycket man kan göra åt det.
hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet,
Det är det ingen som är, inte på mitt i alla fall.
Skickar dom till Spanien?hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet
jag fattar inte finessen med en sådan funktion.. hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet, blundar ni när ni går förbi dom?
Går med telefonen beredd och kallar dom psykopater?
peter
hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet, blundar ni när ni går förbi dom?
Jag brukar gnissla tänder, och sen när jag kommer hem gör jag en halmdocka av personen ifråga och sticker nålar i den.
haha.. jag vet inte ens varför jag frågade men vad ska man säga.. jag får väl citera min farfar: de e dom jeevla anakedemikerna's fel..
Bondlurk Var kan man stänga av Dig?
Skickar dom till Spanien?
Nehej, detta gâr för lângt! Var kan man stänga av Dig?
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg