Överpriser i prylmarknaden?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är du medveten om att du länkar till en damsäck, en annan modell och en mindre säck?

Säcken finns inte att köpa för 1100:-

Roligt att du fortfarande vill vara med i denna debatt trots att den är ovärdig och att du inte vill sänka dig ner till denna nivå, samt att vi alla är rättshaverister. allt enligt dig.

Säcken heter infinity i beskrivningen och är en damsäck. i din annons framgår det inte att det är en herrsäck. men ok, lycka till med försäljningen. kanske finns det ngn där ute som är beredd att ge det priset.

Roligt att du fortfarande vill vara med i denna debatt trots att den är ovärdig och att du inte vill sänka dig ner till denna nivå, samt att vi alla är rättshaverister. allt enligt dig.

Säcken heter infinity i beskrivningen och är en damsäck. i din annons framgår det inte att det är en herrsäck. men ok, lycka till med försäljningen. kanske finns det ngn där ute som är beredd att ge det priset.

Du en sak ska du ha klart för dig, det är handlar sedan länge inte om en debatt. Det handlar bara om personangrepp. Förstår du det! Ni beter er jävligt illa mot mig som person! Och det ska ni få veta!

En sak till ska du ha klart för dig. Innova är dammodellen av infinity det är inte samma säck
Infinity finns bara i herrmodell förstår du nu?

http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=120895

Säcken på bilden är Innova 50 och det är den som är till försäljning!

Citera mig bara! Men kom inte och påstå något jag inte sagt! Jag har aldrig sagt att alla är rättshaverister. Men några finns det allt, med all tydlighet.

Senast ändrad:

Du en sak ska du ha klart för dig, det är handlar sedan länge inte om en debatt.

En sak till ska du ha klart för dig. Innova är dammodellen av infinity det är inte samma säck
Infinity finns bara i herrmodell förstår du nu?

Det första är ett personangrepp. Dom två andra är ganska stöddiga. Det sista tolkar jag som att diu anser att vi som skriver i denna debatt är rättshaverister. Fattar inte riktigt vad rättshaverister har med detta att göra. Du har lyckats sänka denna debatt ner till en sandlåde nivå. och för varje inlägg som som du postar med ovanstående ton kommer bara att motverka dig och ingen annan. Tror inte vi har så mycket mer att säga varandra

Om skattelagstiftningen får man tycka vadsomhelst men har man inte frikort så är det att betala efter inkomst. Det har Riksdagen bestämt. Hur du kan få det till ett personangrepp överskrider min begreppsvärld men du tycks ju ha krut kvar så förklara för en enkel själ är du vänlig.

Är Inget personangrepp det är ställt som en fråga: är du trög?
ser du frågetecknet?

Sen ska vill inte du lägga dig i om det är ett personangrepp eller inte. när frågan inte är ställd till dig eller hur?

du saknar skärpa, du håller dig inte till trådens ämne. du länkar till felaktigheter. du far med osanning. du medger inte att du gör fel.

Jag sänka debatten? jag upptäckte som tur var, att några personer inklusive dig. Pratar illa om mig. Förstår du!

Läs tråden en gång till. Det var ni som började attackera mig personligen!

lägg ner nu! ditt skitsnack.. du gör bara bort dig ännu mer!

Överpriser i prylmarknad? var det inte diskussionen handlade om?
lägg ner allt annat som inte hör hit.

Inte mer än vad du själv gör genom att reagera som du gör.

Lägg dig inte i! du har inget med det här att göra! bry dig inte om mig och min försäljning!

tråden handlar om :

Ämne: Överpriser i prylmarknaden?

har du inget att tillföra om det kan du vara tyst!

Senast ändrad:
tråden handlar om Överpriser i prylmarknaden?

Ämne: Överpriser i prylmarknaden?

handlar tråden om och inget annat! förstår ni!

diskutera det och inget annat! och blanda inte ni mig och mitt namn på något sätt någon mer gång!

Jävla mobbare!

Senast ändrad:
Med sex annonser på kort tid så är det ju klart en binäring och dylika inkomster skall deklareras. Skatteverket har ett kontor som jagar skattesmitare, det är väl bara att berätta för dem så reglerar resten sig själv.
Köparna har givetvis ett eget ansvar för sin egen ekonomi eller vill någon sätta dem under förmyndare?
Har man bott i prutarländer brukar det sällan vara problem om någon vill sälja en begagnad vara men obrukade i orginalförpackning, med lapparna kvar får hos mig alltid raggen att resas.
Även om reor och utförsäljningar är mina huvudsakliga källor. YMMV

Här är din nivå. Har inget att göra med ämnet. och sen är du helt ute och cyklar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
jacobito Begagnat på prylmarknaden Klättring allmänt 6

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg