Och säcken som det länkas till av den ilskna ”myka” kostar för tillfället när jag kollar 999 kr, ny, på ”myka”:s länk…
Kanske det är läge att lägga ner att anklaga långvariga och av övriga på forat kända och respekterade medlemmar som anses både kunniga och sakliga? Om du vill sälja lär ju inte ditt beteende nu förbättra dina affärer heller, eller tror du det ” myka”?
Inte heller är det ett plus när det första inlägg du skriver är ett angrepp på andra på forat, även om det är diskussion om försäljning, hade du inga andra friluftsintressen att diskutera än att sälja diverse produkter?
”myka” länkar till vad som gäller för försäljning hos skattemyndigheten, den stämmer, dock är det så att många andra handelsplatser typ tradera osv jobbar tillsammans med skattemyndigheterna för just fall med försäljning som kan vara skattepliktig. Registrerar man sig på Tradera mm gör man det med personnummer…
Därför kan det vara intressant att sälja på just sådana här sidor som utsidan där det snarast var tänkt för medlemmar att göra sig av med begagnat de inte har användning av.
Fel!
Först och främst länkar du till en annan säck det är en BD Innova 50 en damsäck.
Det är inte den säcken jag säljer.
Mina saker jag säljer uppgår till ett värde av ca 10000:-
Enligt lagen får du sälja lösöre för 50000:-
man kan säga att jag har lagen på min sida med råge!
varför ska jag bli oskydigt anklagad för ev skattebrott när jag inte gör något olagligt?
kunniga och sakliga? skämtar du med mig? dom har ju inte koll på något. gällande lagen om för försäljning av lösöre och produkten jag säljer.
Jag har själv jobbat i branschen och har utövat friluftsliv i över 30år. så visa mig respekt!
respekt är det ingen som har visat mig. vaknade imorse och såg att man starta en diskussion
om min annons. jävligt fult och fegt tycker jag att insunera att jag inte gör rätt för mig!
Är det rätt tycker du? ska man behandla andra forum medlemmar så?
det var ju ett annorlunda välkommnande. jag blev angripen och vill försvara mig när man skadar mig. Tala inte om för mig vad som det är läge för. det avgör jag bäst själv. bry dig inte om min försäljning. jag säljer inget här. utsidans prylmarknaden är ingen bra försäljningsplats. vet jag av erfarenhet sedan tidigare. fel kunder helt enkelt som man inte vill sälja till.
Jag har varit på utsidan sedan år 1999 eller längre. för mig personligen ger det mig inget.
för mycket tomtar och troll...
utsidan är ett döende forum,
Jag har massa intressen men jag föredrar att utöva dom istället för att hänga på ett forum och bemöta falska anklagelser som jag var tvungen idag. ett tips säg till dom som startade det här och inte mig.
men det vågar du kanske inte.