Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
skäms... helt dött på tråden.. vad händer höst depretion??? ut med Er !!
hahahah så fint jag stavade
låter det va bara för att ...
Man har ju varit ute solo och så men man väntar på vintern.
Haha - kanske blir kallt , det finns lite spekulationer om att den blir som förra årets.
Det blir kallt efter nyår och varar till påsk...för några år sen var det helt plöstligt omslag till -20 i mitten på nov - nu kan det var riktigt blött en bra bit in
Haha - kanske blir kallt , det finns lite spekulationer om att den blir som förra årets.
Det blir kallt efter nyår och varar till påsk...för några år sen var det helt plöstligt omslag till -20 i mitten på nov - nu kan det var riktigt blött en bra bit in
Ut själv Mr zip
Vad sägs om söndag?
Japp sitter vid lägerelden nu!! Sagt o gjort!! Söndag verkar funka!! Hör av dig på fredag!!! Mr Zip
Ut själv Mr zip
Vad sägs om söndag?
Japp sitter vid lägerelden nu!! Sagt o gjort!! Söndag verkar funka!! Hör av dig på fredag!!! Mr Zip
Lördag 23 november - söndag 24 november, nånstans i Sandsjöbacka eller kanske MrZips nya tillhåll Vättlefjäll? Vem kan och vill mer än jag?
Stöter på patrull den 23:e. Dock både vill och kan jag den 7-8:e december. Jag skulle till och med kunna tänka mig att lotta ut ett par splirrans nya svetshandskar.
Ja man har ju väntat på kyla men nu pekar det på att vi knappt kommer och se minus på två månader om det vill sig illa.
Ja kan alla datum vi kan ju fnula ut nått i november
Ja kan alla datum vi kan ju fnula ut nått i november
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg