Övernattningstur!

Dart

Fram me ölen och pilarna, nu har vi en rörlig darttavla ;)

P.S.

Krya på dig, gillar inte äns att kasta dart... håller mig till ölen istället.. ;)

Mvh troswe

Var ute mellan lördag till söndag i all enkelhet. Tältning 100-150m från parkering :) Finfin lördagskväll med ett gott bål. En värre söndagsmorgon men vad gör det! Det går ju att hänga upp grejerna på tork!

Nu verkar det bli två veckor av konstant regn. Invänta tjälen?

Man har ju varit ute solo och så men man väntar på vintern.

Haha - kanske blir kallt , det finns lite spekulationer om att den blir som förra årets.
Det blir kallt efter nyår och varar till påsk...för några år sen var det helt plöstligt omslag till -20 i mitten på nov - nu kan det var riktigt blött en bra bit in

Lördag 23 november - söndag 24 november, nånstans i Sandsjöbacka eller kanske MrZips nya tillhåll Vättlefjäll? Vem kan och vill mer än jag?

Lördag 23 november - söndag 24 november, nånstans i Sandsjöbacka eller kanske MrZips nya tillhåll Vättlefjäll? Vem kan och vill mer än jag?

Stöter på patrull den 23:e. Dock både vill och kan jag den 7-8:e december. Jag skulle till och med kunna tänka mig att lotta ut ett par splirrans nya svetshandskar. :)

Ja man har ju väntat på kyla men nu pekar det på att vi knappt kommer och se minus på två månader om det vill sig illa.

Ja kan alla datum vi kan ju fnula ut nått i november

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg