Övernattningstur!

Ändrat datum för "Fegenturen". Jag har blivit ombedd att skjuta fram turen i Fegen en vecka.
Det nya datumet blir 12/10-13/10.
Jag har två kanadensare och en liten motorbåt och kan ta med åtta stycken pers. men det går att
köra bil ända fram till målet för den som behagar. Det finns oxå en kanot-uthyrare där vi startar.

Mvh Glenn

efter 3h väntan så fick ja träffa läkaren i 1 minut. Han kollade snabbt och skrev sedan ut penicillin som jag nu ska käka i 10 dagar.. Kanske inte världens bästa undersökning men själva utslaget är ju väldigt typiskt så.. Nu är bara frågan om man fått TBE på köpet, har ju varit lite febrig och haft halsont i omgångar senaste veckorna, men det kan ju lika gärna varit vanliga förkylningar.. Ska iaf ta tag i detta med vaccinering mot TBE nu, känns som det kan vara värt det!

men om du fått tbe så är det ju lungt .. man kan ju inte få det 2 ggr ... hoppas på att du klarat dig så kan vi gå och vaccinera oss tillsammans !! Krya på dig !! // A

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg