Övernattningstur!

Hej,
Jag anmäler mig härmed till turen den 7 - 8 dec ! Sov ute i Svartedalen förra helgen och det gav mersmak... Kul att testa hur långt utrustningen pallar för kylan! Min kompis Anne följer också gärna med. Hon är inte medlem än men kommer att bli det innan turen!
Mvh Annika

Hej! Vad roligt att Ni följer med. Ser fram emot turen.. ska bli kul och se vart vi ska "Fotografiskt" !!

// Andreas

Önskar jag hade kunnat följa med denna gången 7-8/12 men det är julbord m.m som kommer emellan och det är inte helt fel det heller.
Var på en "långpromenad" igår till vindskyddet vid Vommedalstjärn. Det är sorgligt att se att vindskyddet låts förfalla. Jag skulle vilja be alla skicka "synpunkt & klagomål" till mölndals stad om detta :D Och så vill jag ge en känga till de som har lämnat kvar skräp och en stjärna till de som lämnat kvar fina björkklampar. Det blev en liten minibrasa medans jag och sambon fikade på vårat kaffe, för kakan hade vi glömt kvar hemma. Vi ses snart ute in the woods igen!

På tur

Uppdaterad lista, svetshandsketuren 7-8 december:

Mollgan
Mr Zip
rimn
Fotografiskt
Azalea
Anne

Å så Troy.

Plats meddelas via PM. Om någon vill bjuda på något så skicka gärna ett meddelande till mig. Sannolikt kommer en fullständigt makalöst god soppa erbjudas alla deltagare. Soppa och svetshandsketävling så klart. Om vi är lite kreativa här, så skulle ju en frukost värd namnet kunna finnas på menyn.

;)

Senast ändrad:
Länktar ut och att få träffas igen ! Nu i adventstider jul mm så antar jag att vi blir ett lagom antal !! Men man kan ju aldrig bli för många eller !! Ska bli skoj. Hoppas vädret 7-8 dec blir fint så vi slipper regn . Kanske lite nysnö, vore riktigt trevligt. // A

Vi har redan nu en rykande varm köttfärssoppa och en oerhört god efterrätt på menyn på nästkommande övernattningstur. Fler förslag mottages gärna via PM.

Hej,
Är igentligen upptagen den 7-8, men hoppas kunna lösa det så jag kan följa med! Återkommer snarast med besked om jag kan sättas upp på anmälningslistan.
Kämpa alla friluftsentusiaster

Uppdaterad lista, svetshandsketuren 7-8 december:

Mollgan
Mr Zip
rimn
fotografiskt
Azalea
Anne
Onediahiker
Gary

Å så Troy.

Många bidrar och just nu står följande på menyn:

Köttfärssoppa de luxe
Äppelkaka med lönnsirap
Lussebullar (nybakade)
Talisker (kamratstärkande)

Hej
Nu är jag medlem på sidan :) dvs Anne - kompis till Azalea som skall med ut i helgen. Skall bli jättekul. Jag kan ta med glögg och pepparkakor.

Mollgan
Mr Zip
rimn
fotografiskt
Azalea
Anne
Onediahiker
Gary
Troy

Å mina damer och herrar! Får jag lov att presentera: TorbjörnGbg!

Många bidrar och just nu står följande på menyn:

Köttfärssoppa de luxe
Äppelkaka med lönnsirap
Lussebullar (nybakade)
Talisker (kamratstärkande)

Nu återstår bara två frågor

1. Siz səhər yeməyi təşkil edə bilər?
2. Vart ska vi åka?

På 1 är ledtråden: testa http://translate.google.se/
På 2 är svaret: I kväll kommer svaret i din maillåda

Jag önskar er alla en fin idyllisk tur! Vi får ses nästa gång!

För egen del passar sig Just nu dagsturer/långpromenader i naturen bäst schema-mässigt. Fikapauser och tända brasor är naturligtvis prioriterade på dessa.

Bilagor

• 1012470_10200936533235147_584130693_n.jpg
    1012470_10200936533235147_584130693_n.jpg
    101.5 KB · Visningar: 220

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg