Jag kommer sova i min trogna bivacksäck och några kommer väl ta med sig hammocks, så riktigt alla kommer nog inte sova i vindskyddet... Men, som nämns här innan, nåt slags vind-/regnskydd är nog säkrast att ha med sig.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Visst är det bra att ta med tält om det inte är i vägen vid t. Ex vandring. Men min erfarenhet är att de som varit med förr försöker maka på sig och ge plats, men det finns inga garantier. Om scouterna bestämmer sig för att dra ut just den natten...då är det givetvis fullt.
Hur ser det ut med platser i vindskyddet nu till helgen den 14 september? Jag har sovit över där tidigare och det får nog inte plats så många som finns med på anmälningslistan. Så min fråga är, behöver jag ta med mig tält?
/Taoi
Någon ledig?
Hej,
Fick inställt möte här på morgonen och är ledig för helgen, finns någon eller några som hittar på något innan övernattningsturen hakar jag gärna på.
Hej,
Fick inställt möte här på morgonen och är ledig för helgen, finns någon eller några som hittar på något innan övernattningsturen hakar jag gärna på.
Hej alla vänner!
Som jag tidigare har skrivit så kan jag inte följa med i helgen. Är på annat äventyr med mina grabbar.
Ha en go tur och lev väl !
/Tobbe
Som jag tidigare har skrivit så kan jag inte följa med i helgen. Är på annat äventyr med mina grabbar.
Ha en go tur och lev väl !
/Tobbe
Hej alla!
Jag vet inte var One Mosse ligger nånstans, mer än i Sandsjöbacka Naturreservat. Jag hoppas på ny mobiltelefon med GPS-funktions som jag begriper mig på och kan använda för framtida övernattningsturer, men idag blir det inget för mig. Vi ses nästa gång istället. Ha det så gott vid lägerelden ikväll
Jag vet inte var One Mosse ligger nånstans, mer än i Sandsjöbacka Naturreservat. Jag hoppas på ny mobiltelefon med GPS-funktions som jag begriper mig på och kan använda för framtida övernattningsturer, men idag blir det inget för mig. Vi ses nästa gång istället. Ha det så gott vid lägerelden ikväll
Nån framme? Ligger en halvmil syd men på väg
Då var man hemma igen...
Tack alla för en trevlig övernattning. Nu blir det en dusch, torkning av utrustning och sedan ska jag sätta mig och pilla ihop panoramabilderna. Lägger upp länkar när de är klara...
Tack alla för en trevlig övernattning. Nu blir det en dusch, torkning av utrustning och sedan ska jag sätta mig och pilla ihop panoramabilderna. Lägger upp länkar när de är klara...
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg