Re: Re: Re: Re: Re: Extrabatteri...
Ja... det blir väldigt mycket dyrare... köpte hem en Haglöfs Lim jacka (247g) i går, har kikat på den länge nu eftersom jag tycker att min Tierra är onödigt rejäl för ändamålet, stel och lite knölig när man går längre sträckor med packning... köpte hem lim:en mest för att kolla mer ingående och prova med lite mer kläder osv... men den kostade 2000:- och det är ju onödigt mycket cash!
Itab´s verkar ju väldigt prisvärd... men kommer jag att gilla den i längden... jag har en del prylar hemma som jag köpt billigt, men inte använder särskilt mycket just för att jag stör mig på någon detalj... och då blir ju billigt plötsligt dyrt...
Så... någon som äger en Haglöfs Lim, eller har någon kommentar?
http://www.haglofs.se/produkter/vis...ng=sv&tech=yes&Q=2&HMtrl=&Str=&show=&ak=&EB=1
Thomas
avslutad210712; sa:När det gäller ITAB och Packaway så är det diskuterat massor av gånger så sök gärna.
Har köpt massor av saker från ITAB och just Packaway-stället är en av de saker jag halvgillar. Fördelen är vikten, huvan och att de faktiskt är stadigare än man kan tro när man först ser stället. Nackdelen är att det inte finns något foder vilket gör att stället klibbar mot kroppen om man tex går med kortärmat under. En annan nackdel är att det inte finns någon ventilation att tala om vilket gör stället varmt och svettigt. Trots det kommer jag troligen att använda stället även i år just pga vikten. Finns alternativ men de är liksom ordentligt mycket dyrare.
Ja... det blir väldigt mycket dyrare... köpte hem en Haglöfs Lim jacka (247g) i går, har kikat på den länge nu eftersom jag tycker att min Tierra är onödigt rejäl för ändamålet, stel och lite knölig när man går längre sträckor med packning... köpte hem lim:en mest för att kolla mer ingående och prova med lite mer kläder osv... men den kostade 2000:- och det är ju onödigt mycket cash!
Itab´s verkar ju väldigt prisvärd... men kommer jag att gilla den i längden... jag har en del prylar hemma som jag köpt billigt, men inte använder särskilt mycket just för att jag stör mig på någon detalj... och då blir ju billigt plötsligt dyrt...
Så... någon som äger en Haglöfs Lim, eller har någon kommentar?
http://www.haglofs.se/produkter/vis...ng=sv&tech=yes&Q=2&HMtrl=&Str=&show=&ak=&EB=1
Thomas