Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Aha jag förstår, jag är inte alls hemma på det där. Du har nog rätt, jag har sett 5,11 lite varstans.Jag vart sugen på den säcken, får nog bli en sån. Fn vilken dag, Inkommande vatten har varit fruset ett par dar. Så jag var tvungen att lena upp det idag.
5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...
(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).
5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...
(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).
Aha det var ett märke, som sagt jag hänger inte med på den fronten riktigt.
Ja tactical looken är väl inte så pjåkig iof men det är rätt praktiskt med alla fästen å tillbehör.
Ja ja skit i hur den ser ut om du trivs i den och den är praktisk. Tack för länken ska kolla den