Det får man förmoda. Hans knivar är ju det. Tyvärr är de lite för dyra.Det är väl ett kvalitetsmärke oxå.
Seved
~Paul~
Det får man förmoda. Hans knivar är ju det. Tyvärr är de lite för dyra.Det är väl ett kvalitetsmärke oxå.
Seved
Som jag har fattat det så betyder 5.11 en viss stil och inte ett specifikt märke. Dessa kläder tillverkas ju av ett stort antal varierande företag.Var det inte 5.11 eller vad dom heter, är inte det bra märke. He he japp hans knivar är inte billiga.
Seved
Som jag har fattat det så betyder 5.11 en viss stil och inte ett specifikt märke. Dessa kläder tillverkas ju av ett stort antal varierande företag.
~Paul~
Vafalls? Sådant får du syssla med en annan gångFn vilken dag, Inkommande vatten har varit fruset ett par dar. Så jag var tvungen att lena upp det idag.
Seved
Vafalls? Sådant får du syssla med en annan gång. Du skall ju arbeta på forumknivarna!! Du måste ju prioritera rätt!
~Paul~
PS Tråkigt sådant. Hoppas att det "löser sig"(ursäkta Göteborgshumorn)
Jo, men det här märket får sina produkter levererade av åtskilliga varierande tillverkare, som jag förstår.5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...
(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).
5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...
(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).
Den var faktiskt rätt fräck! Bra material också. Fast rätt dyr förstås .Den här ser lite intressant ut.
http://www.511tactical.com/browse/H...irt/D/30100/P/1:100:50000:50200:50203/I/72185
Seved