Maxpedition Typhoon FS

Haha, sorry för det :). Fast jag tror nog att du har gjort ett bra val! Bra leverantör dessutom. Jag är helt säker på att du har säcken i dina händer inom de närmaste 3[/U] dagarna.

Du får sedan gärna skriva en kort recension!

~Paul~

Ingen säck ännu... skickades i måndags fick jag mail om..

J.

Jag är ute & reser mycket, kom hem igår kväll. men dem skulle ringa när paketet var på gång ( paketet skall lämnas till mitt företag, öppet mellan 8-18... ). Tror att det har med helgdagar att göra.

J.

fotade min Proteus, samt vad som låg i den..

J.

Bilagor

• max 1 (Small).JPG
    max 1 (Small).JPG
    59.1 KB · Visningar: 303
  • max2 (Small).JPG
    max2 (Small).JPG
    50.3 KB · Visningar: 300
  • innehåll max (Small).JPG
    innehåll max (Small).JPG
    62.2 KB · Visningar: 315
Jäklar du kul bilder :). Ser ju asbra ut. Vad är det för karbinhakar, är dom o dra med eller. Vad är det för lampa man ser. Väskan ser skit fin ut.

Seved

Jäklar du kul bilder :). Ser ju asbra ut. Vad är det för karbinhakar, är dom o dra med eller. Vad är det för lampa man ser. Väskan ser skit fin ut.

Seved

Karbin hakarna är bra att ha.. har en drag sele ( uppe till höger,) & om det är tungt så är det lätt att koppla karbinhake tillsammans med en till lina/koppel etc. så ropar man bara på radion, ber att någon ska komma & titta på den otroliga trofén ( då brukar det dyka upp någon nyfiken pass skytt / hundförare;)).
Lampan är en Fenix TA 20, riktigt nöjd med den. har en liten pannlampa i väskan mest för om det blir mörkt så att man ser vart man går. har en ordentlig pannlampa om det blir eftersök etc.

brukar komplettera väskan när man vet vad/hur man ska jaga med. bla. Bilton till mig & hunden, extra vattenflaska, mm.

på den nya varianten av proteus så är det slutna väskor istället som på min med "nät" sidor , spontant så tycker jag att det passar mig bättre som min är( kan man ha vatten flaska nära.. mm)

J.

Allså Maxpedition är bara bäst. Har deras Jumbo, Doppelduffel och Kodiak Gearslinger. Outslitliga, funktionella, superbekväma och bra fack för organisation. Klockrent. Du kommer bara vilja ha fler av deras produkter, det är det enda "problemet"..

/M

Karbin hakarna är bra att ha.. har en drag sele ( uppe till höger,) & om det är tungt så är det lätt att koppla karbinhake tillsammans med en till lina/koppel etc. så ropar man bara på radion, ber att någon ska komma & titta på den otroliga trofén ( då brukar det dyka upp någon nyfiken pass skytt / hundförare;)).
Lampan är en Fenix TA 20, riktigt nöjd med den. har en liten pannlampa i väskan mest för om det blir mörkt så att man ser vart man går. har en ordentlig pannlampa om det blir eftersök etc.

brukar komplettera väskan när man vet vad/hur man ska jaga med. bla. Bilton till mig & hunden, extra vattenflaska, mm.

på den nya varianten av proteus så är det slutna väskor istället som på min med "nät" sidor , spontant så tycker jag att det passar mig bättre som min är( kan man ha vatten flaska nära.. mm)

J.

Ja jäklar det var ju en lösning på dragandet. Ha ha ha det var inget vackert drag :). Men väl värt att komma håg :).
Fenix är bra lampor, jag har två stycken och EDC:ar den ena den är jäkligt smidig med bra lyse. Japp jag har en Petzl eller vad den heter. Det är jäkligt behändigt.
Ja jag har inte bestämnt mej om jag gillar att ha dom fickorna på sidan. :)

Seved

Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter

Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg