Den var faktiskt rätt fräck! Bra material också. Fast rätt dyr förstås .
~Paul~
Ja den verkar jäkligt fin, bra material som sagt. Ja 632:- är rätt mycket. Tråkigt. Jag vart jäkligt sugen på den.
Seved
Den var faktiskt rätt fräck! Bra material också. Fast rätt dyr förstås .
~Paul~
Det kan jag förstå, det blev jag med. Säkert rätt bekväm också med tanke på att det är stretch.Jag vart jäkligt sugen på den.
Seved
Det kan jag förstå, det blev jag med. Säkert rätt bekväm också med tanke på att det är stretch.
~Paul~
Haha, sorry för det . Fast jag tror nog att du har gjort ett bra val! Bra leverantör dessutom. Jag är helt säker på att du har säcken i dina händer inom de närmaste 3[/U] dagarna.
Du får sedan gärna skriva en kort recension!
~Paul~
OK, det var lite märkligt. Kan förstås ha att göra med alla dessa helger. Har du varit hemma dessa dagar? Då menar jag på förmiddagarna!Ingen säck ännu... skickades i måndags fick jag mail om..
J.
Jäklar du kul bilder . Ser ju asbra ut. Vad är det för karbinhakar, är dom o dra med eller. Vad är det för lampa man ser. Väskan ser skit fin ut.
Seved
Karbin hakarna är bra att ha.. har en drag sele ( uppe till höger,) & om det är tungt så är det lätt att koppla karbinhake tillsammans med en till lina/koppel etc. så ropar man bara på radion, ber att någon ska komma & titta på den otroliga trofén ( då brukar det dyka upp någon nyfiken pass skytt / hundförare).
Lampan är en Fenix TA 20, riktigt nöjd med den. har en liten pannlampa i väskan mest för om det blir mörkt så att man ser vart man går. har en ordentlig pannlampa om det blir eftersök etc.
brukar komplettera väskan när man vet vad/hur man ska jaga med. bla. Bilton till mig & hunden, extra vattenflaska, mm.
på den nya varianten av proteus så är det slutna väskor istället som på min med "nät" sidor , spontant så tycker jag att det passar mig bättre som min är( kan man ha vatten flaska nära.. mm)
J.