Lars monsen

Javisst! Men pengar behövs ju inte. Jag spelar in alla canada program på en kassett och sen kan jag skicka iväg den om nån vill se. Om det är fler än 1 så kan ju den personen som fått kassetten skicka den vidare bara. Då blir det bara en liten fraktkostnad pr.pers. :)

Det dröjer kanske 1 (?) månad innan alla avsnitt har visats. Och sen kommer antagligen 4 program (tror jag) om olika platser i Norge också. Femundsmarka bl.a! De tar jag på en annan kassett och om nån vill se dem så kan jag skicka den kassetten också.

Väldigt kul att Lars Monsen tror att kanadensiska björnar är bättre på engelska än på norska. På "listan" över nordens tuffaste äventyrare tror jag Lars Monsen hamnar i en egen kategori. Inte bättre men definitivt annorlunda... Han är ganska långt ifrån management konsult föredrag. Blir avundsjuk på fisket i norra Kanada....

sebbe_Huss; sa:
Var det bra eller ? fixade det inte på webben tyvärr! men Var det härlig vildmark? :)

/ s.
Ja det var bra! Men har man läst boken så går allting väldigt snabbt. T.ex den första halvtimmen är ungefär 80 sidor i boken. Men det var kul att se, speciellt björnen och fiskarna!

Men boken ger ju en helt annan känsla än programmet.. så brukar det ju också vara. :)

nils73; sa:
Väldigt kul att Lars Monsen tror att kanadensiska björnar är bättre på engelska än på norska. På "listan" över nordens tuffaste äventyrare tror jag Lars Monsen hamnar i en egen kategori. Inte bättre men definitivt annorlunda... Han är ganska långt ifrån management konsult föredrag. Blir avundsjuk på fisket i norra Kanada....
L.M. innser vel kanskje at norsk ikke er et verdensspråk med samme utbredelse som engelsk

jädrans dator

hallå,

jag har problem med datorn och kan inte se på nrk:s "net-tv". det där videobandet så spelas in är jag väldigt intresserad av att få en kopia på och betalar gärna lite för det. tror du det kan gå?

hälsningar

glimmen, uppsala

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Svartkjelen Lars Monsen i mål efter 8000 km! Fjällvandring 16

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg