Det känns som om du har försökt några gånger i denna debatten, exempelvis:
Vad fick du för gensvar på det?
halvhjärtat, det kräver mycket tid och konsekvens för att vända en fråga.. jag har varken tiden eller intresset.. tyvärr
Det känns som om du har försökt några gånger i denna debatten, exempelvis:
min kära, alltid lika trevligt att bli idiotförklarad av dig.. det är valet av jämförelser som är problemet.. just att man väljer jämförelser som är nedlåtande.. det kommer aldrig att driva frågan framåt. jag tycker att du ska fundera lite på dig själv, varför dina argument trots att du har en intellektuell förmåga som överstiger alla andras inte når fram.. varför tror du att det är så, det är naturligtvis det enklaste valet att avfärda alla andra som idioter.. men om du provar en lite svårare väg.. jag är övertygad om att huvet är påskruvat på rätt sätt på dig, jag kan inte förstå varför du inte använder din verbala och intellektuella förmåga att påverka på mer än ett sätt, angrip problemet från flera riktningar.. det kanske fungerar?
halvhjärtat, det kräver mycket tid och konsekvens för att vända en fråga.. jag har varken tiden eller intresset.. tyvärr
Är det någon slags jante-teknik, eller vad är det du försöker uppnå här?
halvhjärtat, det kräver mycket tid och konsekvens för att vända en fråga.. jag har varken tiden eller intresset.. tyvärrDet känns som om du har försökt några gånger i denna debatten, exempelvis:
Det känns viktigt att aktiv-jägares och getens predikan om rovdjurshat inte får stå oemotsagd.
...allt för att odlarpacket struntat i det viktigaste - de som drabbas. Idioter.
I detta krig du verkar befinna dig i, är det OK att ta till vapen? Och då menar jag inte enbart gentemot vargen.Förövrigt så är det så att det endast är ickedemokratiska lösningar som återstår. Jag deltar inte i dessa, men jag har full förståelse för de som löser problemen.
Den finska lösningen kommer snart till en skog nära dig.
...allt för att odlarpacket struntat i det viktigaste - de som drabbas. Idioter.
jag är väldigt anti-jante.. anledningen är att du gärna talar om att andra är korkade, då antar jag att du upplever dig själv som intelligentare.. nu upplever du dig tydligen inte som intelligentare..
sedan så har du inte heller tid eller intresse.. då menar du att du slentrianmässigt kommer in och gör tråkiga jämförelser..
sedan är det aggressiviteten i dina inlägg.. bara i förra inlägget hant du med att kalla folk för hatskadade idioter i behov av 10 års terapi.. vad tror du att dom kommer att svara med..
supergeten har jag ingen tanke om, men aktiv-jägare har jag en känsla av att inte vara speciellt extrem, han låter sig ibland provoceras till trista inlägg men om man läser mellan raderna så upplever jag att det finns en försonade sida.. man tillskriver honom åsikter han egentligen inte har uttryckt själv, man har lagt dessa i mun på honom och han har antingen blivit provocerad eller helt enkelt spelat med.. jag tror på det sistnämnda.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Varför blir så många vargar överkörda? | Vilda djur | 23 | ||
Den växande svenska vargstammen blir ny turistindustri | Vilda djur | 5 |