• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hej! Det skulle vara kul att se hur Du ser ut!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tid skulle man ha, men inte motivation på samma sätt. Plus att jag tycker att taxibilar är otroligt töntiga - imponerar garanterat inte ett skvatt på 23-åriga tjejer!

Första gången jag nämnde mitt yrke på Utsidan, så sade jag uttryckligen att det är nyttomotion.

Tack för humorn, alla!

Han har tid att cykla och träna på fritiden
 
Det är Du det, jag får höra förtjusta rop och kommentarer flera ggr i timmen hela tiden när jag kör förbi tjejer. Och de kommer varje dag fram till mig och berömmer. Ingen tvekan om att de är imponerade.

Varje vecka måste jag också dissa någon - antingen p.g.a.a. de är oseriösa eller inte har sådan kropp som jag gillar. Men det är alltså väldigt få tjejer som är intresserade av mig på jobbet, en i veckan är inte alls mycket utan jättelite.

Plus att såklart 99% av alla tjejer som åker med mig är perfekt nöjda.

Jag överdriver inte ett Dugg, hur tror Ni jag orkar jobba så mycket?

Jag känner ingen 23-årig tjej som skulle blivit imponerad av en fattig cykeltaxichaffis.
 
efter 15 år i dörren på krogen så kan jag säg vad som lockar 23 åriga brudar.. Fet plånbok, fet BMW trist men sant.. kvinnor vill ha en jägare som drar hem kött till kvällen, idag är det mer ett svällande bank konto än svällande muskler som visar på god jakt status.. inte ens fet bänkpress impar..
 

avslutad210712

Gäst
efter 15 år i dörren på krogen så kan jag säg vad som lockar 23 åriga brudar.. Fet plånbok, fet BMW trist men sant.. kvinnor vill ha en jägare som drar hem kött till kvällen, idag är det mer ett svällande bank konto än svällande muskler som visar på god jakt status.. inte ens fet bänkpress impar..

Så min jakt på en ofet BMW är rätt onödig med andra ord.........
 

avslutad210712

Gäst
Jag känner ingen 23-årig tjej som skulle blivit imponerad av en fattig cykeltaxichaffis.

Har alltid trott att tjejer blir kära i en person och inte i pengar och statusprylar. Att männen har lite mer ytliga värderingar är väl inget som någon skulle höja på ögonbryna åt.
 

avslutad210712

Gäst
Varje vecka måste jag också dissa någon - antingen p.g.a.a. de är oseriösa eller inte har sådan kropp som jag gillar. Men det är alltså väldigt få tjejer som är intresserade av mig på jobbet, en i veckan är inte alls mycket utan jättelite.

Bara en i veckan - det var inte mycket. Fast hur många tror du är intresserade av mig på jobbet - "något" mindre antal skulle jag vilja påstå :)
 
Har alltid trott att tjejer blir kära i en person och inte i pengar och statusprylar. Att männen har lite mer ytliga värderingar är väl inget som någon skulle höja på ögonbryna åt.

Du får skilja på imponera och attrahera.

Imponera är sånt som påfågelhanen gör när den fäller ut sina fjädrar och svassar omkring, har den tur blir honan även attraherad av fjäderspektaklet, svassandet eller nåt annat.

Att imponera med muskler, cykel och skryt biter inte på folk jag känner. Intellekt, humor, att vara en fena på att laga mat eller nåt fungerar bättre.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.