• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hej! Det skulle vara kul att se hur Du ser ut!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du får skilja på imponera och attrahera.

Imponera är sånt som påfågelhanen gör när den fäller ut sina fjädrar och svassar omkring, har den tur blir honan även attraherad av fjäderspektaklet, svassandet eller nåt annat.

precis, fjädrarna(pimpade BMW) hjälper initialt till men för att relationen skall bli långvarig så krävs mer än 20" fälgar och bling, bling.. är man ute efter tillfälliga relationer så är bling, bling bättre än ett lysande intellekt.. sedan finns det alltid "gold diggers" oavsett kön men dessa kan vi lämna därhän..
 
Kul! :(
Här har man varit ute och paddlat, tältat, levt läger liv och haft det as bra tills...

... man ser att hela utsidan har blivit galen, kärleks doktorer, men sjuka av längtan fast inte utan krav, ironi, allvar , peter har talang som grafiker. Och vem är slotte, Han äger ett antal helt otroliga trådar. Admins som biter ifrån med egna åsikter. Helt underbar verkar ni ha haft det i sommar.
Tänker inte lämna burken igen!!!
 
nej tack...

till feta plånböcker och bilar...
cyklar är ju klart bättre...
i min värld är rikedom något helt annat än pengar...
men....landrover...påminner mig om min barndom...så det är klart att det lockar...*ler*...
och du som impades över speeddating...har du inte läst att jag är totalt spontan?
du som ville ha mig med i din rymdraket...mja...raketbränsle och miljö går inte ihop...
du som ritade så fint...ja du...men...då får du allt uppfinna en miljövänlig raket åt mig...hehe
/anna
 
Har precis läst igenom denna tråd. Tack alla som bidragit till en underbar kvällsunderhållning!

Slotte - jag önskar dig lycka till. Du hittar säkert en fin tjej nånstans, trots dina udda metoder.
 
Harrejisses....Ninapenda, du ser ju störtcoool ut när du swischar fram i din kosmonaut-dräkt! Att jag inte upptäckt dig förut? ...... ¡Napp direkt! ..... ¿När? .... ¿Var? ....¿Hur? ....

Goa hálsningar frân signaturen:

"Finns det plats för tvâ i din rymdraket?"

la ut en idolbild på min sida nu...eftersom jag såklart är en offentlig person och får betalt för att göra reklam på bästa platsen...*blink*...
 
Hallâ där, vad är detta för busfasoner? Jag skulle snarare vilja pâstâ att jag kom först.

311394e27094873feca89a67f7356155.jpg

Mitt hus, min farkost.

Vad tror du, Ninapenda? När kan vi ta en kopp te och kolla mina etsningar?

jag är ju igång dygnet runt vet ni...som min klätterkompis på kullen sa...du verkar ju inte ha behov som andra...typ att äta och sova och sånt...hehe...så...jag kan ju komma över nu på en gång...vad säger du?
/anna
 
la ut en idolbild på min sida nu...eftersom jag såklart är en offentlig person och får betalt för att göra reklam på bästa platsen...*blink*...

Gode Gud, Ninapenda: när du i din kroppsnära rymddräkt // tar av dig kosmonauthjälmen och sakteliga vrider din kropp längs sin egen axel // sà uppenbarar sig en intet mindre än en ângande kärleksgudinna // inför mina kärlekstörstande ögon. // Skynda! Av med glasögonen ocksâ!
 
Den olycklige i kärlek

Tre älskarinnor har jag mist:
Den första blef af döden slagen,
Den andra genom svek och list
Af en rival ifrån mig tagen...
»Än då den tredje» – frågar du –
»Hvar blef väl hon?» Hon blef min fru.

Ur Samlade skaldeförsök, 1819
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.