Hej då Haglöfs.

Sâja, ta din tablett nu och skriv om inlägget sâ vi kan förstâ vad du vill.

Jo, doktor gundj, det är så att antagligen är det enklare att frakta hit ett opropportionerligt sytt plagg och byta ut (för att man kan) från fabriken än att ev. erkänna att man kanske skulle agerat annorlunda. Jag vet att jag skrev att den inte var för stor, men nu är den. Antingen tror dom att jag är dum eller så tror dom att de är så smidiga att det inte märks. Idioter vilketsom.

Det skulle vara kul om Haglöfs skrev om det är "free agents" som snyltar eller om det är på direktiv från ledningen dessa trakasserrier sker.

Och nej, att du försöker projicera dina mindervärdeskomplex på mig biter inte.

Jo, doktor gundj, det är så att antagligen är det enklare att frakta hit ett opropportionerligt sytt plagg och byta ut (för att man kan) från fabriken än att ev. erkänna att man kanske skulle agerat annorlunda. Jag vet att jag skrev att den inte var för stor, men nu är den. Antingen tror dom att jag är dum eller så tror dom att de är så smidiga att det inte märks. Idioter vilketsom.

Det skulle vara kul om Haglöfs skrev om det är "free agents" som snyltar eller om det är på direktiv från ledningen dessa trakasserrier sker.

Och nej, att du försöker projicera dina mindervärdeskomplex på mig biter inte.

fast jag måste säga att jag fattar inte heller vad du menar. har du fått en ny jacka i alla fall och den är för stor, eller vad?

fast jag måste säga att jag fattar inte heller vad du menar. har du fått en ny jacka i alla fall och den är för stor, eller vad?

Nej, eller ja, den jag hade har bytts ut. Min livssituation ser lite "speciell" ut så det går om man vill, utan att ta det vidare. Var lite ruggigt idag så jag tog fram den och upptäckte det.

Nej, eller ja, den jag hade har bytts ut. Min livssituation ser lite "speciell" ut så det går om man vill, utan att ta det vidare. Var lite ruggigt idag så jag tog fram den och upptäckte det.

å f´n det var ju kass, för om jag mins rätt var det väl en mindre du ville byta till? men kollade du inte det när du fick den nya?

Du fick inte byta men ny har dom bytt i alla fall, fast i smyg. Till en oproportonerligt sydd jacka fraktad hit från Hongkong och bytet har skett med konsultande agenter. Det måste vara Leanmetoden som har fått stort genomslag i Japanskt näringsliv bland annat på Toyota. Det handlar om att man vill förbättra kundrelationer, helst innan man ens märker att man varit missnöjd. Syftet var naturligtvis att du skulle ta på en jacka som helt plötsligt var som formsydd och bli väldigt nöjd. Dom behöver bara finputsa upplägget lite så kommer det att fungera utmärkt.
Det är i alla fall vad jag tror har hänt.:)

Jag fattar i princip inte heller vad som hänt. En ny oproportionerlig (?) jacka som är för stor/liten har provats först ett tag efter bytet och nu är du missnöjd i alla fall? Kan vi få klartext please. Jag tänkte inte läsa mer men nu blev jag nyfiken. Bytte butiken jackan efter att ha fått nys om den här tråden?

Men att du har lyckats byta den till en jacka som fortfarande inte passar är ju ditt eget fel! hur kan du skylla det på någon annan? Eller har någon tvingat dig att byta till en jacka som är för stor?

Jag förstår nog inte riktigt heller...

Jag fattar i princip inte heller vad som hänt. En ny oproportionerlig (?) jacka som är för stor/liten har provats först ett tag efter bytet och nu är du missnöjd i alla fall? Kan vi få klartext please. Jag tänkte inte läsa mer men nu blev jag nyfiken. Bytte butiken jackan efter att ha fått nys om den här tråden?

Den jag köpte var lite stor (men inte för stor) och bylsade sig aningen i kombination med skaljackan (MHW Epic Jacket) så jag ville byta till en stl mindre. Det gick inte.

Den jag hade som ändå passade byttes ut utan min vetskap mot en som inte passade. Vem, varför och på vems initiativ vet de som vet.

Men en riktning kanske ligger häri: http://www.utsidan.se/forum/showpost.php?p=479122&postcount=20

Snyltare m a o.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg