Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
håller friluftslivet att gå mot ett klass samhälle.
haha.. jag försökte mig på ytterligare en fantomen referens men den föll tydligen platt.. eller som våra allas vandrande vålnad säger, -mjölk stärker knogarna
det är ingen källare, det är för fan en grotta!! vad tror ni, en man klädd i trikå omgiven av dvärgar, tror ni han dricker alkohol, sällan.. killen är puritan, han röker, inget snack!!
Kan vi fortsätta diskutera järnspett och klasskamp nu! Självklart så är järnspett och cobra inte samma sak. Det påstod jag aldrig, jag sa bara att det finns nya moderna varianter.
Sen måste nån ha blandat ihop tråden om anonyma medlemmar med den här och börjat uppträda maskerad.
Jag vill gärna fortsätta läsa intressanta inlägg om klasskillnader inom friluftslivet. Jag har nog aldrig läst en så spretig och intressant tråd, förutom eran sista urspårning.
jag håller med om sista talare att ha man inget till ämnet att säga så tycker jag inte man ska säga nått.
utan det ska handla om de ämne. eller vill man bara har roligt så finns det andra saker att gå på.
själv så lever jag på exernminimum så för mig blir det bilig utr och resor inom landet men det är bättre de än att flyga ju.
den fattige kan klara sig med ett järnspett men den rike måste ha nått nytt hela tiden.
själv så tycker jag att man ska ha råd att hålla på med friluftsliv i sin ekonomiska gräns. för friluftslivet är ju också en bra hälso träning.
att nyttig mat är dyr vet man ju och skräpmat är billigare därför blir dom som är fattigare feta och man vill inte röra på sig ju.