Om du inte vet om att den existerar är det förmodligen pga att du är med i den...
Självklart "kastar" jag mig inte ur detta påstående hur som helst utan skulle kunna räkna upp både namn och de konkreta hotelser och andra otrevligheter jag har i min inkorg.
"Du förstår inte riktigt vilken snöboll du precis startat"
"Du lever nu äventyrligt"
Är bara två citat från denna märkliga skara människor.
En reskompistråd som helt ballade ur för att jag inte ville disskutera detaljer just i tråden utan sökte....just det, en reskompis.
Efter det dök det upp en mängd PM i min inkorg också...
Jag kan fortsätta om du vill men vad tjänar det till?
Gemensamt för de personer som väljer att skicka PM till mig (och säkert andra) är att dom varit med länge, skrivit tusentals inlägg. Och på så sätt antar jag att de tror att de står över alla andra på sajten.
Gemensamt är nog också att det aldrig, aldrig nånsin hade vågat säga samma saker "in real life" eller än mindre visat sig utanför dörren.
Kollade in din rese tråd. som det verka hade du kommit i tjafs med "en" människa. Admin hade rensat upp dun tråd med anmärkning till dig. Du kan inte döma alla utifrån en, och kanske bör du också vara lite självkritisk. Men tråden din finns inte kvar så egentligen kan man ju inte uttala sig om detta. Hur olika man än tänker förtjänar ingen hot.
Någon inre krets som du tänker på finns nog inte .