Reklamen för snälltåget är ju kul... när man går in på den länken som kommer upp över hela skärmen och försöker boka en resa så kan man bara boka mellan 9 orter... så meningslöst företag
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fruktansvärt irriterande reklam
- Trådstartare fyad
- Start datum
Jag bokade en Snälltågetresa för 1 h sedan och de orterna jag skulle åka mellan fanns med. Så meningslöst för mig var det inte.Reklamen för snälltåget är ju kul... när man går in på den länken som kommer upp över hela skärmen och försöker boka en resa så kan man bara boka mellan 9 orter... så meningslöst företag
Tågreklam är perfekt för temat på den här sajten och irriterar därför betydligt mindre eller inte alls jämfört med ej relevant reklam såsom produkter som inte har något att göra med friluftsliv, reklam för typ tvål och andra dagligvaror. Friluftskläder, utrustning, fjällresor, naturturismrelaterade företag osv osv smälter in och kan rentav upplevas som en service i de lägen man faktiskt är i köparfunderingar. Bra Utsidan, fortsätt så!
Jag tycker att Snälltågsreklamen till sitt innehåll är ok, problemet är att den dödar funktionen på sidan.Vid varje byte av sida bjuds man på en åktur över sidan och landar inte alls där man har tänkt sig.
Även de utploppande filmerna har blivit värre. De blockerar det mesta av sidan, innehåller reklam för märkliga biofilmer och är snudd på omöjliga att stänga. Dessutom kommer de tillbaka hela tiden trots att jag har stängt skiten.
Och, ja, jag vet att priset för att inte betala är reklam men nu är Utsidan tillbaka till sämst i klassen när det gäller reklam.
Även de utploppande filmerna har blivit värre. De blockerar det mesta av sidan, innehåller reklam för märkliga biofilmer och är snudd på omöjliga att stänga. Dessutom kommer de tillbaka hela tiden trots att jag har stängt skiten.
Och, ja, jag vet att priset för att inte betala är reklam men nu är Utsidan tillbaka till sämst i klassen när det gäller reklam.
Reklamen som är längst upp på sidan är väl ok. Man kan skrolla ner. Men den här reklamen, som poppar upp konstant, följer med när man skrollar och täcker både det man ska läsa och skriva är ju fruktansvärd. Jag har aldrig varit med om något forum med lika påträngande störande reklam. Det är som popupreklamen på sidorna på sent 90-tal / tidigt 00-tal. Jag förstår inte utsidans syfte med att ha så pass störig reklam. Resultatet blir ju inte att man betalar för sidan utan att användare kommer söka sig till andra forum istället när man försämrar funktionaliteten så här mycket för att pressa in extra reklam.
Ja det där är störigt. De olika annonsformaten skulle behöva testas i lite mer olika upplösningar och fönsterlägen. Det stämmer att en del hamnar tokigt. Den där är kanske tänkt att lägga sig över innehållet, men det är inte tydligt i så fall och då känns det som att den hamnat fel.Reklamen som är längst upp på sidan är väl ok. Man kan skrolla ner. Men den här reklamen, som poppar upp konstant, följer med när man skrollar och täcker både det man ska läsa och skriva är ju fruktansvärd. Jag har aldrig varit med om något forum med lika påträngande störande reklam. Det är som popupreklamen på sidorna på sent 90-tal / tidigt 00-tal. Jag förstår inte utsidans syfte med att ha så pass störig reklam. Resultatet blir ju inte att man betalar för sidan utan att användare kommer söka sig till andra forum istället när man försämrar funktionaliteten så här mycket för att pressa in extra reklam.
Visa bilaga 45997
Ja, för min del får det vara nog nu. Jag tackar för mig och söker mig till andra forum istället.
... Även de utploppande filmerna har blivit värre. De blockerar det mesta av sidan, innehåller reklam för märkliga biofilmer och är snudd på omöjliga att stänga. Dessutom kommer de tillbaka hela tiden trots att jag har stängt skiten. ....
Jag gillar inte att säga det men om inte medlemskap funkar så överväg en annonsblockare för att få bort detta som rätteligen inte borde vara ett problem.Ja, för min del får det vara nog nu. Jag tackar för mig och söker mig till andra forum istället.
Jag betalar gladeligen 100 kronor för att slippa reklamen. Kanske borde bjuda några av er på det för att slippa gnället.
Reklam i sig är väl inget att gnälla över, men här på Utsidan känns det nästan som man med vilje vill störa med reklamen.
Jag har lova mig själv att försöka undvika bidra med pengar till de som medverkar i sådan reklam.
Jag har lova mig själv att försöka undvika bidra med pengar till de som medverkar i sådan reklam.
För egen del så har jag inte sökt mig till andra forum pga reklamen. Den ledde till att jag betalade 100 kronor. Och uppenbarligen har du i alla fall ännu inte lämnat forumet.Reklamen som är längst upp på sidan är väl ok. Man kan skrolla ner. Men den här reklamen, som poppar upp konstant, följer med när man skrollar och täcker både det man ska läsa och skriva är ju fruktansvärd. Jag har aldrig varit med om något forum med lika påträngande störande reklam. Det är som popupreklamen på sidorna på sent 90-tal / tidigt 00-tal. Jag förstår inte utsidans syfte med att ha så pass störig reklam. Resultatet blir ju inte att man betalar för sidan utan att användare kommer söka sig till andra forum istället när man försämrar funktionaliteten så här mycket för att pressa in extra reklam.
Visa bilaga 45997
Ja, fy fan för att pröjsa 100 kronor om året.Ja, för min del får det vara nog nu. Jag tackar för mig och söker mig till andra forum istället.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg