• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Gubbgruppen

-PaTRiC-; sa:
Patric, (tjusig stavning) du kan inte hålla på så här, jag tappar farten..
Du Patric, (tjusig stavning) jag lägger genast av. Det sista jag vill är att du tappar farten. Jag har slagit vad med mig själv om när du går över 5000-gränsen.

Men;
Om du driver en tes, är du (för mig) för sluggermässig för att jag skall fatta. Låt Rasken sköta jobbet... ;)
Om du är sluggermässig för att det är skoj, du, då fattar jag mer än väl. Kör hårt! :)

Mot femtusen!!
 
-PaTRiC-; sa:
Martin, ta det som en komplimang.. det är få som kan va så dryga som du med en sådan finess, du kan verkligen platta till en utan att man blir riktigt förbannad på dig..

När du uttrycker det så kan jag ju inte ta det som nåt annat än den finaste komplimang jag har fått på länge (som inte kommer från nån jag är gift med).

Hade du varit inom räckhåll hade du fått en puss i pannan. :)
 
Malindo; sa:
-PaTRiC-; sa:
jag har klart valt mitt sätt att uttrycka dom för att styra diskussionen..

Hallâ bonden, den som styrt här är jag, som lyckats fà flera inlágga i en tjabbig feminist/gubb-trâd att handla om boots.


kinky-boots-0.jpg

Uppenbart är att ursprungstanken spruckit, gubbträff ligger inte längre på önskelistan, SIC!

Byter Forum!

Go tur

PS Malindo vart tog skodonsbärarna vägen???
 
-PaTRiC-; sa:
Jag lovar dig att det finns mycket bra anledningar till att kalla vissa grupper för idioter, det skulle inte vara svårt att kalla alla KDS'are för homofoba, abortmotståndare och idioter..

Du har nog förstått att jag generellt inte gillar att man klumpar ihop en grupp individer och benämner dem idioter, men vad gäller kristdemokrater kan jag för en gångs skull nästan vara benägen att hålla med dig... en mer inskränkt, reaktionär och världsfrånvänd politik kan man knappast tänka sig. Men så finner de också sina politiska visioner i sagans värld...

Det handlar inte alltid om hur man själv vill framstå utan vad man vill få ut av diskussionen, genom att uttrycka sig som jag gör kan man relativt lätt styra en diskussion dit man vill.. Jag har fått ut precis vad jag önskade av den här tråden då jag skrev första inlägget i den..

Jag har inte på något sätt varit oärlig eller på något sätt uttryckt åsikter jag inte har men jag har klart valt mitt sätt att uttrycka dom för att styra diskussionen..

Det måste kännas skönt för dig... att du upplever att du kunnat styra diskussionen och fått den dit du vill. Undrar i vilken riktning du hade "styrt" den om inte jag provocerat dig till dina fetmarkerade, irriterade svar på mina inlägg... =)

Någonstans här, då diskussionen i den här tråden svalnat något, kan man nog bara konstatera att vi har lite olika synsätt på jämlikhet, feminism och dess existensberättigande.

/Pär
 
Pär..

Det finns andra här som har fått mig ur fattning mer än en gång under åren här, Martin är en av dom, även Anders har fått mig ur fattning några gånger. Men tyvärr dina inlägg kan inte rubba mig, möjligtvis roa..
 
-PaTRiC-; sa:
Pär..

Det finns andra här som har fått mig ur fattning mer än en gång under åren här, Martin är en av dom, även Anders har fått mig ur fattning några gånger. Men tyvärr dina inlägg kan inte rubba mig, möjligtvis roa..

Vad skönt Patric, blev nästan orolig ett tag... =)
 

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg