Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Helt rätt! Här syns passet från DörrpikenJag tror att det kanske är passet öster om Giedtietjahke mellan punkterna1275 och 1250.
Nej jag såg inte någon annan människa på 2.5 dagar. Jag tältade ungefär där den andra bilden är tagen och sedan långt ner i Västeråslagan innan bestigningen av Dörrpiken. Härlig tur i fint höstväder.Inte många platser i fjällen där man ser avgasstrimmor från flygplan som passerar numera. Passet verkade inte så välbesökt, Urgröpningen i fjället på högersidan avgjorde. Ny bild först i morgon, ej hemma nu.
Senast ändrad:
Ja just vid den förfallna stugan som passade för en rast.,Din tur !Gissar du är i Jämtland vid Stor-Väktaren och står ungefär här
Position
Dra
Drakryggen?Vad heter berget med det passande namnet som jag är på väg upp på?
Visa bilaga 45457
Okej. Vad kul att återigen kunna gissa rätt!
När jag försökte lägga in bilden så sade utsidan att bilden är för stor. Det har jag inte varit med om tidigare på någon av mina tidigare bilder. Har något ändrats på utsidan gällande detta?
Nå, vart är min bild tagen?
När jag försökte lägga in bilden så sade utsidan att bilden är för stor. Det har jag inte varit med om tidigare på någon av mina tidigare bilder. Har något ändrats på utsidan gällande detta?
Nå, vart är min bild tagen?
Bilagor
Bilden påminner lite om nedgången genom Tjuoldagårsså. Ditt foto är inte därifrån men åt vilket håll ska vi ta oss för att komma närmare?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg