Gissa position

Intressant landskap, tyvärr har jag aldrig varit här.

Jag har i princip slut på bilder, men hittade ändå denna som inte varit föremål för gissning. Det bör väl gå rätt fort............

Hälsn Pelle
 

Bilagor

  • Fjällen 2011 109, ändrad.jpg
    Fjällen 2011 109, ändrad.jpg
    28.2 KB · Visningar: 347
Hmmm . . . . sidder på jobbet og kan ikke lige bladre mit billedarkiv igennem :) , men et skud fra hoften er noget i retning af, at du står et eller andet sted sydvest for Tjuoldavagge og fotograferer mod nordøst ?

Med Venlig Hilsen
Lars Hedegaard Larsen
 
Et godt skud fra hoften, Lars! Men jag står inte någonstans, jag flyger från Kvikkjokk mot Staloluokta och vi ser alltså Pårtemassivet. Nästa bild, tack!

Hälsn Pelle
 
Et godt skud fra hoften, Lars! Men jag står inte någonstans, jag flyger från Kvikkjokk mot Staloluokta och vi ser alltså Pårtemassivet. Nästa bild, tack!

Hälsn Pelle

:) Den var go' :) "Jeg står inte någonstans, jeg flyger"

Jeg tror ikke dette billede har været posted før, vi starter med et mindre udsnit, ellers er det nok for let - større og større udsnit kommer efterhånden som tiden går indtil det bliver gættet.

Med Venlig Hilsen
Lars Hedegaard Larsen
 

Bilagor

  • IMG_3692x1.jpg
    IMG_3692x1.jpg
    27.2 KB · Visningar: 304
Ja, tanken är väl att man ska gissa när man inte vet.........

Jag gissar att du är i Sarek, närmare bestämt i Álggavágge och fotograferar Härrábákte mot sydväst.
 
Det ligner rigtig meget, det kan jeg godt se, men det er ikke Alggavagge/Harrabakte.

Med Venlig Hilsen
Lars Hedegaard Larsen

PS Men jeg er i Sarek, kunne dog ligeså godt være udenfor Sarek ;)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg