Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Mitt i prick!
Och Foskdalen är i det här fallet inte platsen nedanför Långfjället eller ens den dalgången utan en annan dalgång där ett annat vattendrag med samma namn börjar (närmaste dalgång i bilden).
Bilden är tagen från grusplanen i änden på vägen (Sveriges högsta lär det väl vara) så jag var inte ens ute på någon vandringstur utan hade just klivit ur bilen.
Ett hedersomnämnande tycker jag att Pelle (Swift) ska ha, som även denna gång gjorde grovjobbet men blev omspurtad på slutet.
Och Foskdalen är i det här fallet inte platsen nedanför Långfjället eller ens den dalgången utan en annan dalgång där ett annat vattendrag med samma namn börjar (närmaste dalgång i bilden).
Bilden är tagen från grusplanen i änden på vägen (Sveriges högsta lär det väl vara) så jag var inte ens ute på någon vandringstur utan hade just klivit ur bilen.
Ett hedersomnämnande tycker jag att Pelle (Swift) ska ha, som även denna gång gjorde grovjobbet men blev omspurtad på slutet.
Viejejåhkå där leden mellan Staddajåkkå och Stáloluokta passerar.
Helt rätt! Den blev för enkel, det ska tydligen vara mer moln och regnväder
Stafettpinnen är din Kalle!
Calle
Helt rätt! Den blev för enkel, det ska tydligen vara mer moln och regnväder
Tja, jag har en närmast identisk bild själv, så...
Stafettpinnen är din Kalle!
Tack Calle! Moln och regnväder beställt:
Vad heter vattendraget?
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg