Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gissa position
- Trådstartare avslutat medlemskap1105
- Start datum
-
- Taggar
- fjällnörderi gissa sverige
Bidrar väl med en jag också!
För svår?
Vuosskelvágge?
Jag håller min gissning i samma område som Thomas men tror att det är stugan vid Risjákjávrre, nordost om Sluggá.Vuosskelvágge?
///Claes
Mellan Lill-Gröngumpen och Stor-Gröngumpen finns en ravin dvs en dryg km nordost om Lunndörrsstugorna.
Är det den?
Den är det.
Jag håller min gissning i samma område som Thomas men tror att det är stugan vid Risjákjávrre, nordost om Sluggá.
///Claes
Båda är tyvärr fel. Ledtråd: Kungsleden är i bild.
Lite tveksamt
att ta upp stafetten nu när det finns en obesvarad pågående bild. Men jag markerar att jag står i tur genom att visa denna hare. Jag förväntar mig inte att det skall gå att identifiera platsen utan väntar med frågan till Kungsledenbilden #2829 är identifierad.
Thure
att ta upp stafetten nu när det finns en obesvarad pågående bild. Men jag markerar att jag står i tur genom att visa denna hare. Jag förväntar mig inte att det skall gå att identifiera platsen utan väntar med frågan till Kungsledenbilden #2829 är identifierad.
Thure
Bilagor
Jag kan inte se bilden i #2829. Varken med IE8 eller Firefox.
Jag kör min webserver på en icke standardport. Kan vara så att du har en brandvägg som råkar blockera just den porten. Här är alternativ:
http://picasaweb.google.com/tobiasra/Pub_temp#5482606910508844914
Alesvagge/Tjäktja är det ingenstans nära.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Finns det ett problem med ”Gissa position”? | Fjällvandring | 15 | ||
Gissa Abrahamsson | Fjällvandring | 9 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg