Forumkniv - EKA Swede 92

Det där ser ju inte så illa ut tycker jag. Nu ser jag bara än mer fram emot det här :)

Ska faktiskt bli ganska så skönt att knyta ihop den här säcken...
__
Fredrik
 
Kan notera på dina bilder att EKA även graverat in Swede 92 på bladet på din kniv, vilket saknas på den jag fick i höstas.
Din kniv ser betydligt bättre ut och har helt OK masur och finish. Hoppas nu EKA håller minst den kvalitetsklassen på våra forumknivar och handplockar dem till oss, vilket jag inte tycker är ett för stort krav;)
 
Ja, låt oss hoppas på det. Min plan är att i händelse av att skollorna på Forumkniven inte håller måttet så byter jag dem mot de här skollorna.

~Paul~
 
Instämmer! Grattis! Det där såg ju riktigt snyggt ut!
Då behöver ni nog inte oroa er vad beträffar Forumkniven.

dePaul - får man fråga varifrån du beställde dina 3 EKOR?

Sedan har jag nu fått lära mig att det heter skollor och inte skållor, tack för det! :)

Mvh//Janne
 
Jag passar på att påminna om att det går bra att höra av sig till mig (helst per mail) och meddela om det är någon speciellt text som önskas på rad två. Jag vet att det ännu inte har visats några bilder på hur det kommer att se ut, men jag hoppas få någonting idag.

Hör jag ingenting så tar jag det som att ni vill ha en tom andra rad (dvs, bara text på rad ett).
__
Fredrik
 
Jag passar på att påminna om att det går bra att höra av sig till mig (helst per mail) och meddela om det är någon speciellt text som önskas på rad två. Jag vet att det ännu inte har visats några bilder på hur det kommer att se ut, men jag hoppas få någonting idag.

Hör jag ingenting så tar jag det som att ni vill ha en tom andra rad (dvs, bara text på rad ett).
__
Fredrik

Ta gärna raderna igen vad som ska stå eller vad man kan välja.
 
Ta gärna raderna igen vad som ska stå eller vad man kan välja.

För att göra en lång sammanställning kort... :)

Enligt den enkät som gjordes för ett tag sedan så kom vi fram till att rad ett ska se ut som följer:
[Utsidans logga] utsidan.se 2013 no. x/yy
Därom var över 70% överens.

Dock var det 50% som bara ville ha en rad, 46,7% som ville ha en rad två med forum-nick och 3,3% som inte tyckte att det spelade någon roll. Därför kom jag med det diplomatiska förslaget att rad 1 är spikad och det är upp till var och en hur rad två ska se ut textmässigt.

Så om man inte hör av sig till mig och meddelar vilken text man vill ha på rad två så får man helt enkelt ingen :) Men det som är sagt är att det ska vara ett eller två ord/namn för att det ska vara åt forum-nick-hållet. Det bör alltså inte vara en dikt eller liknande...

Så i mitt fall skulle det kunna vara:
[Utsidans logga] utsidan.se 2013 no. 5/31
omnes
__
Fredrik
 
Är det fortfarande möjligt att kliva på förutsatt snabb överföring av pengarna? Vilket nummer på kniven landar man på i så fall?
 
Det är fortfarande möjligt. Skicka ett mail till mig med namn, adress och telefonnummer så får du ett kontonummer att sätta in pengarna på...

Nummer kan jag inte säga, men just nu har 37 betalat...
__
Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar