Forumkniv - EKA Swede 92

Två svar till har kommit in, båda positiva till förslaget. Så jag kommer att svara EKA att det här ser bra ut och frågar då på samma gång om hur betalning ska ske.
Så nu är sista chansen att hoppa på tåget! De som inte har betalat senast imorgon får helt enkelt vara utan...
Riktigt nära nu :)
__
Fredrik
 
Som jag förstått dig från början krävdes det 50 knivbeställningar för att det skulle bli något, nu ligger du på cirka 38 och säger att det blir i vecka 14. Trots att ca 24% av beställningarna saknas. Är det korrekt?
 
Som jag förstått dig från början krävdes det 50 knivbeställningar för att det skulle bli något, nu ligger du på cirka 38 och säger att det blir i vecka 14. Trots att ca 24% av beställningarna saknas. Är det korrekt?

Ja, det stämmer, men inte fullt ut. Jag skrev att EKA önskade att det skulle vara 50 beställare. Det var nämligen vad de önskade, men deras minimikrav var 25. Så vi ligger klart på rätt sida om det :) Anledningen till att jag inte skrev 25 från början var att försöka få upp antalet deltagare, och försöka gå EKA till mötes på deras önskemål om 50 deltagare.
__
Fredrik
 
Nu anser jag att tiden för det hela har passerat. Så de som inte har betalat än, står helt enkelt utanför :)
Jag ska nu bara kolla med EKA hur de vill ha pengarna och listan så ska vi kunna få lite rullning på det hela...
__
Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar