Jag tror att de kommer inom en snar framtid. Mina två första 92-or i masur (ej forumknivar) är nämligen aviserade.När skulle kniven bli klar?
~Paul~
Jag tror att de kommer inom en snar framtid. Mina två första 92-or i masur (ej forumknivar) är nämligen aviserade.När skulle kniven bli klar?
Jag tror att de kommer inom en snar framtid. Mina två första 92-or i masur (ej forumknivar) är nämligen aviserade.
~Paul~
Ja, det skadar inte att trycka på lite. Det tjänar inget till att vara timid .Jag sitter och väntar på svar från EKA om just det och även bilder på förslag om gravyr... Ska skicka ett mail och påminna dem lite.
__
Fredrik
Hejsan
Jag skulle gärna vilja haka på om det går för sig. Skummade tråden och får kika lite bättre en annan dag. Jag avvaktar ett svar om ok innan jag pm:ar mina uppgifter.
Gott initiativ!
Anders
Blev lite sen med betalningen men nu är summan inlagd.
mvh M
Hej igen
Gillar fortfarande initiativet men ville meddela att jag passar. Tackar för erbjudandet och önskar lycka till!
Hoppas alla blir mer än nöjda!
Misstänkte som sagt att det är nära leverans eftersom jag fått info gällande en snar avisering på mina icke-forumknivar.Jag hade lite snabb kontakt med EKA igår. De håller på med två skisser för gravyren, en med forumalias och en utan. Då får alla möjlighet att själva välja hur de vill ha det på den fronten (jag har ännu inte sett någon som har varit emot den idén).
Det är heller inte speciellt långt kvar till leverans. Jag har inte fått något exakt datum, bara "I will check the delivery date, which is supposed to be very soon."
__
Fredrik
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Fråga om eka swede 88 | Utrustning allmänt | 9 | ||
Eka H8. Smörkniv | Utrustning allmänt | 13 | ||
EKA Nordic H8 | Utrustning allmänt | 1 | ||
tjejer & knivar! | Utrustning allmänt | 172 |