Forumkniv - EKA Swede 92

Jag sitter och väntar på svar från EKA om just det och även bilder på förslag om gravyr... Ska skicka ett mail och påminna dem lite.
__
Fredrik
 
Hejsan

Jag skulle gärna vilja haka på om det går för sig. Skummade tråden och får kika lite bättre en annan dag. Jag avvaktar ett svar om ok innan jag pm:ar mina uppgifter.

Gott initiativ!

Anders :)

Hej igen

Gillar fortfarande initiativet men ville meddela att jag passar. Tackar för erbjudandet och önskar lycka till! :)

Hoppas alla blir mer än nöjda!
 
Blev lite sen med betalningen men nu är summan inlagd.
mvh M

Fint :) Jag skickar ett mail när jag ser pengarna på kontot.

Hej igen

Gillar fortfarande initiativet men ville meddela att jag passar. Tackar för erbjudandet och önskar lycka till! :)

Hoppas alla blir mer än nöjda!

Ok, du ska givetvis göra det som känns bäst för dig. Då plockar jag bort dig från listan.
__
Fredrik
 
Ni som ännu inte har betalat in för knivarna, det är hög tid att göra det nu :) Jag kommer att skicka ut personliga meddelanden till dem som har meddelat mig adressuppgifter, alla andra får nöja sig med uppdateringar i tråden här.

Vet ni inte var ni ska sätta in pengarna? Skicka ett mail till mig med namn, adress och telefonnummer så kommer kontonummer i retur.
__
Fredrik
 
Jag hade lite snabb kontakt med EKA igår. De håller på med två skisser för gravyren, en med forumalias och en utan. Då får alla möjlighet att själva välja hur de vill ha det på den fronten (jag har ännu inte sett någon som har varit emot den idén).

Det är heller inte speciellt långt kvar till leverans. Jag har inte fått något exakt datum, bara "I will check the delivery date, which is supposed to be very soon."
__
Fredrik
 
Jag hade lite snabb kontakt med EKA igår. De håller på med två skisser för gravyren, en med forumalias och en utan. Då får alla möjlighet att själva välja hur de vill ha det på den fronten (jag har ännu inte sett någon som har varit emot den idén).

Det är heller inte speciellt långt kvar till leverans. Jag har inte fått något exakt datum, bara "I will check the delivery date, which is supposed to be very soon."
__
Fredrik
Misstänkte som sagt att det är nära leverans eftersom jag fått info gällande en snar avisering på mina icke-forumknivar.

När det gäller gravyr så kan man tänka på två sätt. Det första är att det kan vara trevligt att ha med sitt alias på bladet eftersom det gör kniven mer personlig.

Det andra är att en sådan kniv faktiskt har ett lägre värde i samband med eventuell försäljning. Ingen vill nämligen ha den forne ägarens uppgifter förevigade på bladet.

Det gäller därför att tänka igenom knivens "framtid". Är man säker på att behålla kniven och kanske använda den så hade jag kört på den första varianten. Om kniven däremot ingår i en samling så är den andra varianten att föredra.

~Paul~
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar