Forumkniv - EKA Swede 92

Ett förtydligande kanske är på sin plats...

Som jag har nämnt tidigare, och som ingen opponerade sig emot, var att det är valfritt med forum-alias/namn på rad två. Därför är det två stycken olika gravyrer på bilden, den ena med "Alias text" och den andra utan.
__
Fredrik
 
Jag ber om ursäkt för att jag lägger mig i då jag inte ens beställt någon kniv.

Ska Utsidan.se-gravyren vara kursiv eller är det bara som det ser ut på bilden? Ni som väntar på era knivar kanske inte tycker det spelar någon roll. Jag hade föredragit den icke-kursiva varianten av loggan som den är på hemsidan.
 
På bilden

verkar det vara kursivt på knivbladen både Utsidantexten och numreringen etc med det på texten vid sidan av kniven är vanlig text.

Jag tycker också att det ser bättre ut med vanlig text/siffror.

Thure
 
Just nu 25 svar. 38 har betalat. Så jag väntar in några svar till, eller senast fredag. Sedan tycker jag att det får vara nog :)
Så utifrån det så skulle jag kunna tänka mig att säga att sista inbetalningsdag är söndag. Och så skickar jag iväg pengar och lista nästa vecka. Hur låter det här tycker ni?
__
Fredrik
 
Det låter toppen för mig, börjar bli riktigt sugen nu! Har vi något ungefärligt datum på leveranstid? förutsatt att de får pengarna nästa vecka?
 
Nej, jag har inte pratat med dem om leveranstid än. Jag ville ha tillräckligt många OK på gravyren först. Än så länge är det som sagt 25 som har svarat, 23 har sagt OK och de andra två har kommenterat med "Ingen Alias text" (vilket är valfritt) och "Jag tycker inte det skall vara citattecken runt aliastext för alla. Vill man ha det ändå anger man det som en del av texten man uppger till dig helt enkelt.". Den senare håller jag helt med om och kommer att påtala för EKA. Så jag tolkar dessa som OK med den ändringen :)
__
Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar