Forumkniv - EKA Swede 92

Klart att du ska vara med :)
Skicka ett mail till mig med namn, adress, telefonnummer och mailadress så svarar jag med kontouppgifter för insättning av 500 kr. När pengarna finns på kontot får du en bekräftelse och numret på kniven.

Vänta nu. Har jag missat nåt? Har inte följt tråden till 100% den senaste tiden. Det blev så mycket snack om färger på skruvar osv :)

Ska alla (även vi som var med relativt tidigt) maila dig? Och sen sätta in pengar? Eller?
 
Vänta nu. Har jag missat nåt? Har inte följt tråden till 100% den senaste tiden. Det blev så mycket snack om färger på skruvar osv :)

Ska alla (även vi som var med relativt tidigt) maila dig? Och sen sätta in pengar? Eller?

Ja, tack. Betalningen är själva anmälan, utan den så blir det såklart ingen kniv...
Men det blir två läger av det hela.

1) De som var med från början och därför redan har fått ett nummer. De har kvar sitt nummer sedan tidigare och kommer inte att förlora det (om nu inte någon hoppar av).
2) De som kommer in med en anmälan nu. De får sitt nummer först när pengarna sitter på kontot.
__
Fredrik
 
sker leverans och när vill du ha pengarna? Mailar dig (jag är med på listan inlägg #)

Thure

Leverans kommer att ske i februari/mars nästa år, det är då EKA räknar med att få igång produktionen i tillräcklig volym för att kunna börja leverera. Vi kommer alltså inte att få några specialtillverkade knivar, utan (förhoppningsvis) de första från massproduktionen.

Pengarna vill jag ha innan jag skickar dem till EKA ;) Exakt när det är i tiden kan jag alltså inte svara på idag. Jag kommer dock att meddela alla som har anmält sig, både här i tråden och per mail, när jag måste ha pengarna för att en kniv ska levereras. Det är alltså upp till dig om du vill sätta in pengarna redan nu eller vänta till dess att det är dags för leverans.

Och ja, du är med på listan som #6.
 
Ja, tack. Betalningen är själva anmälan, utan den så blir det såklart ingen kniv...
Men det blir två läger av det hela.

1) De som var med från början och därför redan har fått ett nummer. De har kvar sitt nummer sedan tidigare och kommer inte att förlora det (om nu inte någon hoppar av).
2) De som kommer in med en anmälan nu. De får sitt nummer först när pengarna sitter på kontot.
__
Fredrik

Jag är med på listan. Inlägg 150

Skickar dig ett PM
 
Gravyr ...

Jag är inte alls intresserad av att ha min signatur "Mellban" graverad på bladet:(.

Resten är OK, men jag är kanske ensam att tycka så.

.
 
Jag är inte alls intresserad av att ha min signatur "Mellban" graverad på bladet:(.

Resten är OK, men jag är kanske ensam att tycka så.

.

Jag tror inte att du är ensam. Det var bara thureb som skrev att han ville ha det i enkäten, men det är säkert någon mer som är intresserad av det nu när idén har lyfts. Det här med exakt hur gravyren ska se ut är någonting som vi måste diskutera vidare, det är lite spretigt än så länge :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar