Forumkniv - EKA Swede 92

Då det här med beställningen drar ut på tiden, beroende på att EKA inte kan leverera några knivar så har jag en liten fundering på hur vi gör med bokning/anmälan.

Jag funderar på om det bästa sättet att göra det här på helt enkelt är att man kan preliminärt anmäla sig här, men att det som verkligen räknas är det datum när det kommer in pengar på kontot. Jag har dock inte tänkt att göra om alla nummer, utan de som har anmält sig än så länge får alltså behålla sin plats i kön :)

Det senaste beskedet jag har från EKA är att de vill ha en inbetalning till dem, så det bästa är att ha ett konto som alla betalar in till. Det är ju inga problem... När de får pengarna så skickar de ut knivarna till var och en, så där slipper vi ytterligare fraktkostnad och en hel del jobb. Skönt!

Så om ingen har några invändningar så är det bästa att ni helt enkelt skickar ett mail till mig där ni skriver med all information som behövs, jag för in det i min lista och när det är pengar på mitt konto så får nya anmälare sitt nummer. Kontonummer för inbetalning får ni som svar på mailet.
Det jag behöver/vill ha i anmälningsmailet är:
Forumalias
Namn
Adress
Postadress
Telefonnummer

Synpunkter?

Låter väl bra.

Vilken är den slutgiltiga summan vi skall betala och till vilket konto/bank?

~Paul~

PS Har redan skickat mina uppgifter till ditt PM

Den slutgiltiga summan är 500 kr (gäller för frakt inom Sverige) och jag återkommer med alla uppgifter när jag får ett mail. Jag vill inte lägga ut det här :)

Hejsan

Jag skulle gärna vilja haka på om det går för sig. Skummade tråden och får kika lite bättre en annan dag. Jag avvaktar ett svar om ok innan jag pm:ar mina uppgifter.

Gott initiativ!

Anders :)

Hejsan

Jag skulle gärna vilja haka på om det går för sig. Skummade tråden och får kika lite bättre en annan dag. Jag avvaktar ett svar om ok innan jag pm:ar mina uppgifter.

Gott initiativ!

Anders :)

Tjena! Trevligt att du vill vara med. Klart att du ska kika lite närmare på vad vi har pratat om, och det är som sagt ingen brådska heller.
__
Fredrik

I http://www.utsidan.se/cldoc/dags-for-en-ny-kniv.htm står det att det kommer att vara numrering per kniv. Det är väl inte 100% bestämt. (?)

Nja, det är väl en tolkningsfråga ;) Antingen så kör vi på xx/yy (ex 13/48) eller så blir det 1/yy (ex 1/48) på alla. Om jag tolkar Johny rätt så ska det inte tillkomma någon kostnad för individuell numrering...

Johny sa:
Jag: I can set a time limit and then send you the list of who should have which number, is that alright with you?
Johny: Ok for the list of numbers.

Klart att du ska kika lite närmare på vad vi har pratat om, och det är som sagt ingen brådska heller.

Du gjorde helt OK photoshoppningar av skruv-alternativ. Ni vet väl att det enligt Adobe är olagligt att att säga/skriva photoshoppa! :)

Jag är säker på att det kommer att uppskattas om du (eller andra) kommer med utkast till var och hur gravyr ska placeras, storlek, om den ska synas i sin helhet även med infällt blad osv.

Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg