Glade minnen
Det beste med sommeren 2004 er turen jeg og min kompis gjorde i august,Vi gikk i fra Abisko til Kebne det beste stedet på den strekkan var da vi kom til VISTAS DALEN Vistas stugan,Vi hadde sovit oppe i Unna Vistas vaggi dalen på natten der den 20.8.04 Det var kaldt og surt men ellers var det herligt vi telta der ,
På morgonen etter frokost gikk vi mot Vistas dalen med en fantstisk vaker mijö men det blev regn etter regn men det var herligt i allefall.
Det var en lang dag med mye vann rundt beina og kroppen.jeg ble blöt over allt jeg fröys men ellers hadde jeg det bra der jeg gikk,
da vi kom til Vistas hytta var jeg helt slutt i kroppen pga nedkjöling og utmatning men etter litt mat og varme så pigna jeg på meg igjen
Jeg må bar fortelle om da vi gikk i fra Vistas til NALLO ,JA NALLO hva skla jeg si Vakert ja det er det vikrkelig .det kom som en oppenbarelse da jeg og min kompis Håkan kom rundt Nallo toppen ,
Da vi kom inn i hytta så kom vi på det att det var det finnast stedet vi hadde passert på helle turen fra Abisko og ned over hit
Men vi var så domme att vi fortsate vider mot Sälka
som viser seg hväre en stor miss
Men ellers var denne tur helt underbar
vi hadde en dag med sol av sju dager ellers bar vind,snö,regn og sludd
Jeg har nye planer på å gå fra Kebne ned til TEUSADAlEN som ligger der oppe ,
Hälsen en glad norsk vandrere