• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

dont feed the troll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Smygstalinisti...
Jaja det var ord och inga visor det..

Vet inte vad jag ska säga igentligen, mest förvånad...

Jo nu vet jag, kan vi inte bara ta det lilla lugna??
 
Re: Re: Galen filur.

Stadan; sa:
fatman; sa:
Tack Usse! för det hedrande omdömet "galen person".
Och vad får dig att tro att det är just dig som Usse refererade till? Det diskuterades fler än dig i den här tråden, fatman. Eller kände du dig träffad? ;-)

Dina politiska hätskheter får du nog fortsätta i andra forum, fatman.

/Staffan

Är du avundssjuk Staffan? Är du också galen? Är du möjligen sur för att ingen upptäckt detta tillstånd hos dig. Hav tröst! Din tid kommer! Kanske är det du som är det beryktade trollet som suktar efter uppmärksamhet. Varför annars så sur?
Vem det nu än var som diskuterades som troll och Usse hade hjärtligt roligt åt och utnämde till galen person så har vi misstänkta ändå förlängt livet på honom.
En god humanitär insats eller hur? Förövrigt är jag övertygad om att du är en tvättäkta socialdemokrat fram till dess du blir utnämd till troll. Kämpa på!
Fatman-(Galen?)TrollMultiBert
[Ändrat av fatman 2003-02-28 kl 21:18]
 
Lungt i stormen!

Hej Jan! Här är det lungt och plattvatten så som det ska vara mitt i stormens öga.
De flesta andra försöker nog reda ut stormen genom biliggning medelst surrat babordsroder och drivankare.
Detta är nu bara möjligt om de har haft förnuftet att köpa en riktig kajak med roder och då givetvis i glasfiber med stor sittbrunn och låga stävar.
Har aldrig förstått detta vurmande för Longhornskajaker, de passar bättre som vattenhoar i en beteshage.
Fatman, ja du vet!
 
Re: Re: Galen filur.

nu tar vi ett par valium och lugnar ner oss ett par hekto innan ni får smisk!!

Det första jag vill säga är att herr TrollMultiBert tveklöst verkar att vara den han utger sig för att vara vilket borde rena honom från de flesta trollanklagelser.. Det kanske är så att han helt enkelt är en helt vanlig hederlig skitstövel med grava feudianska problem!?!

//Eran Doktor i cyberrymden [/QUOTE]

Doktor Patric Sombrero! Fick du inte i uppgift att utreda idiotsymdromet bland kajaktister och lånfärdsskrisko-folket, du frågade själv, varför så många av dessa ... lockades till detta forum.
Hur långt har du kommit? Är du klar med utredningen omn dig själv än?
Vad det gäller Freud Sigmund så måste jag fråga utifrån vilken av hans teorier du arbetar: hypnosbehandling eller psykoanalysen där han strukurerar psyket i detet, jaget, överjaget, det omedvetna, förmedvetna eller det medvetna jaget?

Vilket jag är jag, nu när jag jagas av andra jagtyper? De andra jagen kanske jagar på jagtmarker där deras jag är det omedvtna jaget och andra är medvetna jagare och som på din rekomendation använder Valium.
Vilka reaktioner på Valium är utmärkande för respektive jagtyp?

Nog har jag fått veta att jag är en äkta och oförstörd skitstövel alltid. Detta omdöme om mig är allmänt och dagligt använt av hög som låg på den ort där jag bor.
Hederlig har aldrig för nämts i det samanhanget.
Nu blir jag nyfiken på att få veta hur man är när man är hederlig och samtidigt en skitstövel?
Är det verkligen möjlig?
Är man Tretornare (rojalist)?
Nokian (republikan)?
En tredje möjlighet: är man platt inget eller något nytt och farligt?

Fatman ... ja du vet vad.
 

Guest

Gäst
Re: Re: Re: Galen filur.

[QUOTE Nog har jag fått veta att jag är en äkta och oförstörd skitstövel alltid. Detta omdöme om mig är allmänt och dagligt använt av hög som låg på den ort där jag bor.
Hederlig har aldrig för nämts i det samanhanget.

[/QUOTE]

Du är inte galen!. Jag tror personligen att du vågat klä av alla idéföreställningar och vågat öppna ögonen. Dina inlägg är briljanta och ditt skriftspråk perfekt. Din träffsäkerhet får dina antagonister att falla pladask. Stå på dig och ge inte upp. Även Sokrates var för sin tid!.

Beträffande valiumförslag och annat så ligger det mig nära till hands att fråga sig om inte dessa sjävutnämnda läkare är syptom på sin egen ilska.

Du lever ditt liv helt och fullt till skillnad mot dessa personer som ännu inte öppnat sina ögon. hederliga är vi alla innan någon säger något annat. Det som är rätt nu är fel imorgon om vi skall lyssna på den stor massan JA- Sägare...

Bra jobbat Bert!!!!
 
Re: Re: Galen filur.

Freddan75; sa:
fatman; sa:
Usse; sa:
Haha. Det omtalade trollet verkar ju vara en av de mest galna personer man har läst inlägg av. Keep up the good stuff. Den länkade linan gav ju kvällen skratt.

För ingen kan väl ta den här filuren allvar. Det är ju på skoj! Jag tycker det borde finnas ett underForum med namnet Paddling-Humor.

Tack Usse! för det hedrande omdömet "galen person".
Nu krävs det inte så väldigt mycket av en person bosatt i Sverige för att uppnå galenstatus. Jo! man måste vara modig, denna egenskap är nu få förunnat. I det paranoida sossestalinistiska styrda Sverige är alla som väcker minsta uppmärksamhet eller avviker från det standardiserade och inympade beteendemönstret föremål för myndigheternas(maktägarnas fogdar)intresse. Här på Utsidans paddlings forum finns givetvis representanter för detta paranoida smygstalinistiska parti. Sådana exemplar kan vara Håkan Karlsson och Hans Hutt Utterberg mfl.
Dessa båda herrar Håkan K och Hutt meddelar er kära läsare och skribenter på paddlings D-forum att jag deltar i POLITISKA DISKUSSIONER på andra forum som http://www.dagensarbete.se. så utomordentligt suspekt!
Detta att framföra sina åsikter, politiska som andra exv åsikter om tält är något som görs till något mycket egendomligt och rubriseras då som Trollverksamhet. Nog för att jag vet att Stalin och Hitler använde sig av sierskor och andra okulta företeelser i sin paranoida värld. Nu också sos...! Makthavarna är sig bra lika oavsett land och tidsålder.
Att sossarna nu Trollförklarar sådana som mig tyder på stor desperation och att de förlorat den lilla kontakt med verkligheten de förut hade. Sossarna har nu flytt till sagans värld där de själva ser sig som Kungar, Prinsar och Prinssesor och andra som Troll och oknytt.

Hälsnigar från nyutnämde galne TrollMultiBert.

Jag vet inte om jag skall skratta eller grata? Fast jag valjer att skratta sa jag grater...och rullar pa golvet och bajsar pa mig.


Bert! Vem mordade Palme?

Hej Fredrik! Vilken fråga! Nå! Jag har lite olika teorier om detta, percis som de flesta andra.
För det första! Om nu Olof Palme har mördats, så var det inte jag! Så de 50 miljonerna går du miste om.

En av mina teorier går ut på att mordet är fejkat och att Olof Palme fortfarande lever och frodas någonstans, i USA kanske!
Själv tyckte jag bra om Palmes oräddhet i att yttra sig i dramatiska och bombastiska ordalag.

Jag har läst en hel del nutidshistoria som har fått mig att omvärdera och ifrågasätta det Socialdemokratiska partiets trovärdighet som ett demokratiskt parti.
Det mesta av min negativa inställning grundar sig dock på egna erfarenheter av detta maktfullkommliga parti.
Det kan verka misstänkt att fara ut i hätskheter och visa sitt hat öppet.
Det kan även vara farligt och rendera olika former av bestraffning från makthavarna.
Själv har jag blivit utsatt för det mesta, olika former av trakaserier/mobbing, som utfrysning, ryktesspridning, egendomsförstöring mm. Myndighetsövergrepp från polis, rättsväsende, andra rättsinstanser, arbetsmarknadsverket mfl även sjukvården har deltagit aktivt i detta.

Det hela har gått så långt att ett mordförsök gjordes den 20-4-2000.
Detta mordförsök som bevittnades av 5 vuxna och ett antal barn renderade inget straff för gärningsmannen.
Brott kunde inte styrkas menar åklagaren trots gärningsmannens kända identitet och hans erkännande i stora delar av det jag framfört som bevis.

Det finns också rättsmedicinskt intyg som uppfyller två A4 ark. Det togs 14 bilder på mina skador varav 2st fanns med i den förundersökning som gjordes av polis. Jag fick själv jaga fram 8 bilder i sjukhusets arkiv. De andra 4 som visar de allvarligaste skadorna var och är försvunna.

Socialdemokrater agerar på samma vis som makthavarna i vilken diktatur som helst. Deras arbetsmetoder är bara mer utstuderade och listigare. Tillvägagångssättet de använder döljs raffinerat bakom helt vanligt förekommande folkpatogena företelser och normalt förekommande kriminella aktiviteter.

Fredrik och ni andra! Ingen av er går säker! Så se upp! Det kan snart vara eran tur att råka riktigt illa ut!
Detta som jag berättat om mig själv är inget annat än saning men framstår ändå för de flesta som en dåres ihopkok.
Ok! Forumet är inte det rätta kanske för det jag berättat, men jag delar erat intresse för Kajaking och annat friluftsliv även om det jag skrivit inte har handlat så mycket om detta.

Fatman
 

clindh

Forumvärd
Jisses vilket dravel. Det som vart en uppmaning att inte mata troll vart ju en veritabel festmåltid för dem...

Nu flyttar jag den till Fritt Forum och stänger den här också, och ber att få peka på en av de viktigaste reglerna: inga angrepp på personer eller personliga vendettor i forumen! Sköt sådant per email om ni så vill, men håll det utaför Utsidan.

Har ni problem med inlägg eller personer på forumen; kontakta redaktionen (inte någon av oss personligen, jag var på sportlov denna vecka och hade 4-5 sådana mail liggandes).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.