• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

dont feed the troll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Rädda trollen!

Men om det är roligt att mata trollet då?
Jag tror att många som liksom jag är sorgliga medlemmar av den ironiska generationen med lång och gedigen fostran i elak satir och ironi, (pippi rull, ursäkta röran, killing gänget), kan tycka det är ganska roligt med lite troll som springer lösa och provocerar vanligtvis helt lungna människor. Nej låten trollen vara kvar, de har också en plats i vårat samhälle
 
Varför så många idi...?

Broman! Du som varit med länge här på paddling och gjort många inlägg borde väl veta! Börja beskriva dig själv så får vi kanske ve... sva...!
De övriga kan efterhand fylla på. Låt gärna Håk... Karl... börja förklaringarna/bekänelserna så får vi kanske veta vad idi...syndromet beror på.
Hälsnigar från av er på paddling utsedda MultiBert.


[Ändrat av fatman 2003-02-27 kl 19:12]
 
Haha. Det omtalade trollet verkar ju vara en av de mest galna personer man har läst inlägg av. Keep up the good stuff. Den länkade linan gav ju kvällen skratt.

För ingen kan väl ta den här filuren allvar. Det är ju på skoj! Jag tycker det borde finnas ett underForum med namnet Paddling-Humor.
 
Godtrogna paddlare...

Det som förvånar mig är att så otroligt många verkade ta denna Fritz på fullt allvar och började argumentera med honom...
 
Re: Godtrogna paddlare...

mielo; sa:
Det som förvånar mig är att så otroligt många verkade ta denna Fritz på fullt allvar och började argumentera med honom...
Jag var godtrogen.... skulle ha spelat med istället....
värnplikt o kungen ja man undrar vad vi håller på med. Paddling verkade kräva mera kunskaper än man behöver som bergsprängare...

Imorgon ska jag på båtmässan. Tänk om man ser honom där...
 
Galen filur.

Usse; sa:
Haha. Det omtalade trollet verkar ju vara en av de mest galna personer man har läst inlägg av. Keep up the good stuff. Den länkade linan gav ju kvällen skratt.

För ingen kan väl ta den här filuren allvar. Det är ju på skoj! Jag tycker det borde finnas ett underForum med namnet Paddling-Humor.

Tack Usse! för det hedrande omdömet "galen person".
Nu krävs det inte så väldigt mycket av en person bosatt i Sverige för att uppnå galenstatus. Jo! man måste vara modig, denna egenskap är nu få förunnat. I det paranoida sossestalinistiska styrda Sverige är alla som väcker minsta uppmärksamhet eller avviker från det standardiserade och inympade beteendemönstret föremål för myndigheternas(maktägarnas fogdar)intresse. Här på Utsidans paddlings forum finns givetvis representanter för detta paranoida smygstalinistiska parti. Sådana exemplar kan vara Håkan Karlsson och Hans Hutt Utterberg mfl.
Dessa båda herrar Håkan K och Hutt meddelar er kära läsare och skribenter på paddlings D-forum att jag deltar i POLITISKA DISKUSSIONER på andra forum som http://www.dagensarbete.se. så utomordentligt suspekt!
Detta att framföra sina åsikter, politiska som andra exv åsikter om tält är något som görs till något mycket egendomligt och rubriseras då som Trollverksamhet. Nog för att jag vet att Stalin och Hitler använde sig av sierskor och andra okulta företeelser i sin paranoida värld. Nu också sos...! Makthavarna är sig bra lika oavsett land och tidsålder.
Att sossarna nu Trollförklarar sådana som mig tyder på stor desperation och att de förlorat den lilla kontakt med verkligheten de förut hade. Sossarna har nu flytt till sagans värld där de själva ser sig som Kungar, Prinsar och Prinssesor och andra som Troll och oknytt.

Hälsnigar från nyutnämde galne TrollMultiBert.
 
Re: Galen filur.

fatman; sa:
Tack Usse! för det hedrande omdömet "galen person".
Och vad får dig att tro att det är just dig som Usse refererade till? Det diskuterades fler än dig i den här tråden, fatman. Eller kände du dig träffad? ;-)

Dina politiska hätskheter får du nog fortsätta i andra forum, fatman.

/Staffan
 
Re: Galen filur.

fatman; sa:
Sådana exemplar kan vara Håkan Karlsson och Hans Hutt Utterberg mfl.
Dessa båda herrar Håkan K och Hutt meddelar er kära läsare och skribenter på paddlings D-forum att jag deltar i POLITISKA DISKUSSIONER på andra forum som http://www.dagensarbete.se. så utomordentligt suspekt!


Hälsnigar från nyutnämde galne TrollMultiBert.

nu tar vi ett par valium och lugnar ner oss ett par hekto innan ni får smisk!!

Det första jag vill säga är att herr TrollMultiBert tveklöst verkar att vara den han utger sig för att vara vilket borde rena honom från de flesta trollanklagelser.. Det kanske är så att han helt enkelt är en helt vanlig hederlig skitstövel med grava feudianska problem!?!

//Eran Doktor i cyberrymden
 
Re: Galen filur.

fatman; sa:
Usse; sa:
Haha. Det omtalade trollet verkar ju vara en av de mest galna personer man har läst inlägg av. Keep up the good stuff. Den länkade linan gav ju kvällen skratt.

För ingen kan väl ta den här filuren allvar. Det är ju på skoj! Jag tycker det borde finnas ett underForum med namnet Paddling-Humor.

Tack Usse! för det hedrande omdömet "galen person".
Nu krävs det inte så väldigt mycket av en person bosatt i Sverige för att uppnå galenstatus. Jo! man måste vara modig, denna egenskap är nu få förunnat. I det paranoida sossestalinistiska styrda Sverige är alla som väcker minsta uppmärksamhet eller avviker från det standardiserade och inympade beteendemönstret föremål för myndigheternas(maktägarnas fogdar)intresse. Här på Utsidans paddlings forum finns givetvis representanter för detta paranoida smygstalinistiska parti. Sådana exemplar kan vara Håkan Karlsson och Hans Hutt Utterberg mfl.
Dessa båda herrar Håkan K och Hutt meddelar er kära läsare och skribenter på paddlings D-forum att jag deltar i POLITISKA DISKUSSIONER på andra forum som http://www.dagensarbete.se. så utomordentligt suspekt!
Detta att framföra sina åsikter, politiska som andra exv åsikter om tält är något som görs till något mycket egendomligt och rubriseras då som Trollverksamhet. Nog för att jag vet att Stalin och Hitler använde sig av sierskor och andra okulta företeelser i sin paranoida värld. Nu också sos...! Makthavarna är sig bra lika oavsett land och tidsålder.
Att sossarna nu Trollförklarar sådana som mig tyder på stor desperation och att de förlorat den lilla kontakt med verkligheten de förut hade. Sossarna har nu flytt till sagans värld där de själva ser sig som Kungar, Prinsar och Prinssesor och andra som Troll och oknytt.

Hälsnigar från nyutnämde galne TrollMultiBert.

Jag vet inte om jag skall skratta eller grata? Fast jag valjer att skratta sa jag grater...och rullar pa golvet och bajsar pa mig.


Bert! Vem mordade Palme?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.