nermander; sa:Hutt; sa:Det är samma troll
Hmm, det är det väl inte? Eller är Bert Juhlin och Fritz Andersson samma person?
Det är vad jag tror.
/Hans
nermander; sa:Hutt; sa:Det är samma troll
Hmm, det är det väl inte? Eller är Bert Juhlin och Fritz Andersson samma person?
bash; sa:Hutt; sa:bash; sa:Har utsidan funnit några Troll som gått lösa??
Vad sägs om det här exemplet, som taget ur skolboken:
"Nog borde en instruktör ha adekvat utbildning inom:
- Livräddning
- HLR & LABC
- Rättsliga regler
- Kajakkännedom och vattenvana
- God kondition
- Stabilt psyke
- Fullgjord värnplikt
- Skepparintyg
- Navigationskunnskap"
Från vilket forum är detta geniala inlägg hämtat?
GustavOh; sa:Hehe. Det är ju inte så att dessa diskussioner uppstår bland "seriösa" utsidemedlemmar, eller?
*Tänker på Hilleberg vs världen, Meindl vs Lundhags, Morakniv vs Fällkniven etc*
Seehund; sa:Observera att troll ofta är lögnare och gör falska anklagelser för att få den uppmärksamhet som de vill ha ("Judar dyrkar Satan, alla är onda, jag är smartare än alla andra," etc... ). Så som nämns i regel 20 så blandar alltid en lögnare in sanning i sina lögner för att göra dem mer trovärdiga. Lögnare upprepar dessutom gärna lögner som de hör från andra, så att de kan skylla på någon annan för lögnen om den blir avslöjad."
gert
Hutt; sa:nermander; sa:Hutt; sa:Det är samma troll
Det är vad jag tror.
/Hans
akut; sa:Seehund; sa:Observera att troll ofta är lögnare och gör falska anklagelser för att få den uppmärksamhet som de vill ha ("Judar dyrkar Satan, alla är onda, jag är smartare än alla andra," etc... ). Så som nämns i regel 20 så blandar alltid en lögnare in sanning i sina lögner för att göra dem mer trovärdiga. Lögnare upprepar dessutom gärna lögner som de hör från andra, så att de kan skylla på någon annan för lögnen om den blir avslöjad."
gert
Mr. Gert har givit oss en lektion i psykologi. Jag tror att Herr gert talar av egen erfarenhet. Således har vi lyckats avslöja Gerts lögn. Ray.
FJS90/91; sa:håller ni på att svartlista användare?
(då får man passa sig)
Håkan K; sa:Men Patric, du är ju ett oförargligt troll! Vem kan irritera sig på ett troll i sombrero...
/Håkan