Crossfit lät som sagt intressant, har länge letat efter nån mer allsidig träning som varken ger jättemuskler (iofs inte nåt stort problem för mig...) eller värsta feta tekniken i att fippla boll med en pinne. Dock blir man ju lite betänksam när de poserar på sidan iförda överlastade stridsvästar och camo-brallor. Räcker det inte med lite gamla tidningar i en rygga? Kan vi inte alla bara vara snälla mot varandra?
Anywho. Igår 50min löpning med hunden som pinnade på bra, senare på kvällen ett halvt och dessutom lamt styrkepass. Idag 120 min löpning med ett avbrott för att frossa i gelehjärtan (15 spänn för 450g alla-hj-dag-hjärtan, kan det bli närmare himmelriket när man springer?). Ikväll ska vi ut och härja på restaurant.
Anywho. Igår 50min löpning med hunden som pinnade på bra, senare på kvällen ett halvt och dessutom lamt styrkepass. Idag 120 min löpning med ett avbrott för att frossa i gelehjärtan (15 spänn för 450g alla-hj-dag-hjärtan, kan det bli närmare himmelriket när man springer?). Ikväll ska vi ut och härja på restaurant.