Dagens aktivitet?

(Nu börjar min årliga och svåra inte-köpa-en-mc-period! ) :)
MC tar väldigt mycket tid. Du svävar i konstant dödsfara pga hur du kör. Man svettas som en häst i skinnstället. Stövlarna luktar som nåt som grävts upp ur en halvfärsk djurgrav. Frisyren blir av en sort få väljer frivilligt. Man blir fet (kolla genomsnittshojåkaren). För pengarna man betalar för att köra ett halvår kan du resa vart du vill lika länge. Nog sagt?

Dagens aktivitet ja... Köpte en cykelpump :cool:
 
I morgon är det innebandydags igen.

Blev ingen innebandy :-( för få deltagare... så vi ställde in.

Fick bli en löprunda med Malin istället.

En asfaltsrunda på 5,03km på tiden 32:10... fokuserade på att hålla ett så lätt löpsteg som möjligt... det kändes bra.

Avslutade hemma med balansövningar och lite hantelträning.

//Thomas
 
MC tar väldigt mycket tid. Du svävar i konstant dödsfara pga hur du kör. Man svettas som en häst i skinnstället. Stövlarna luktar som nåt som grävts upp ur en halvfärsk djurgrav. Frisyren blir av en sort få väljer frivilligt. Man blir fet (kolla genomsnittshojåkaren). För pengarna man betalar för att köra ett halvår kan du resa vart du vill lika länge. Nog sagt?

Jodå, mer än nog sagt. Och vi skall kanske fokusera på aktiviteterna istället...

Dock: jag är ju lite smått förtjust i fart&fara, svettas mer än gärna i sköna aktiviteter, gillar hästar, imponeras av folk med extroverta och modiga frisyrer (men rätt feg själv utom vid glada små undantag) och fetma har jag inte haft problem med någonsin. Resa långt är ju mest jobbigt, men har verkligen gjort det mycket förr... Pengar, och tid, har jag gott om. :)

Djurgravsgrejen är väl för övrigt rätt gemensam med klätterskor? Gillar klättring. ;)

Nä, det blir nog att fortsätta drömma en stund... Jag kan ta det omaket. Och sålänge: tur att jag gillar mina ickemotoriserade cyklar så himla mycket. :)
 
Hjälpt Stefan att isolera ett hus. Blev väl lite styrketräning :) Många balar á 15 kg/styck.

Överraskning på kvällen: Strykarräven hoppade omkring och var ovanligt (?) uppspelt...något senare hittade jag ett par skateskidor på sängen! Vänta bara till slutet av den här veckan, hoppas, HOPPAS det blir fin skare!!! (tack Anders...)
 
MC tar väldigt mycket tid. Du svävar i konstant dödsfara pga hur du kör. Man svettas som en häst i skinnstället. Stövlarna luktar som nåt som grävts upp ur en halvfärsk djurgrav. Frisyren blir av en sort få väljer frivilligt. Man blir fet (kolla genomsnittshojåkaren). För pengarna man betalar för att köra ett halvår kan du resa vart du vill lika länge. Nog sagt?

Dagens aktivitet ja... Köpte en cykelpump :cool:

Jag förlåter dig kompis ;) Förstår att du aldrig kört motorcykel. Å förstått den underbara känslan med fart frihet å underbara lukter du upplever när du kör mc(alltså inte som du beskriver det)

/Janne
 
Så det finns en sån här tråd?

11 km löpning idag (dvs igår nu) på blandad grusväg och asfalt. Väntar på att snön ska försvinna och marken bli lite torrare så man kan ge sig ut i terrängen utan att lämna två decimeter djupa spår i leran.
 
Jag förlåter dig kompis ;) Förstår att du aldrig kört motorcykel. Å förstått den underbara känslan med fart frihet å underbara lukter du upplever när du kör mc(alltså inte som du beskriver det)

/Janne
Försöker mest övertala mig själv att det är en dålig idé att köpa hoj igen :)

Idag blir det 7 km löpning. Det har blivit prick 100 km i löpspåret de senaste två veckorna men nu är det vilovecka och bara 3 mil totalt. Skönt. Det börjar bli cykelväder också. Kanske blir några cykelrundor också.
 
Gårdagens aktivitet var anställningsintervju hela dagen. Sen susade det rätt bra i skallen, och dagen blev rätt inaktiv. 84 sökande på 10 platser...
 
Solbrillor på!

Fint väder med ca +4 grader och soligt i Umeå!
Perfekt dag för en skidtur vid Bäcksjön, med lite korvgrillning och kaffe liggandes i solen och se på när snön sakta smälter. En fantastisk härlig dag!
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg