Dagens aktivitet?

Vädret!

Maskhål [googla]: jag sitter 2,5 meter från fönstret - med persiennerna nere - så jag kollade vädret på internet istället..

Det ser iaf ut att vara uppehåll, så jag tar ett par mil på cykeln!

Just kommit hem från en femti-nånting-minuters löprunda, halt som attan här i Umeå, Sveriges armhåla. Avslutade med 3x10 chins och lite excentrisk vadträning mot mina envisa benhinnor.

Nu faller snö, tiddelipom.

( "... sveriges armhåla..." :) )
Denna lördag har bjudit på skön o trevlig promenad. Och också ett skönt och trevligt yogapass. Det var soft. Bra! Snart helpigg igen. :)

Vindsurfing

för min del! det var bra, blåste 12-14 m/s. Brände nån timme sen fick jag haveri ett par hundra meter från land. Resterande surfdagen tillbringandes simmandes med utrustning på släp. Suck.
Kallt om händer men framförallt fötterna.
Godkväll,

Martin

Idag blev det en skön dagstur vid Börringe sjön här hemma i Skåne! Dimma en del av dagen så det var trollskt när man kom ner till sjön! En del fina rovfåglar observerades oxå! Gjorde upp en eld o blev sittandes i skogen ett par timmar som avslutning på en fin dag.

Ha det gott! /Nicklas

Var hos en kompis och kollade på Siouxindianfilm från 15:00-21:30, samt tuggade på
cheescake och hemmagjord pizza samt Loka med flädersmak, de ni !
(måste nog ut o röra på mig...)
Imorgon blir det o klättra på huset o sätta upp ljusslingor, ta in adventsstakar o annat skit...usch..:(

Skidåkning på sjö

Skate ca 2mil på en sjö,det var riktigt kul,trots att det var en sjö,men så stor så det räckte med två varv.
Såg en kungsörn.-17grader och sol.
Fortfarande går det att springa i skogen,så lite snö ännu,men skridskoföret är inte längre bra.

löpning på snö

Ja, så är det återigen vinter och man ska tvingas att vareviga dag vara avundsjuk på brigas för hennes riktiga vinterföre! :)

Sprang en dryg timme med min vän Kristina i mörkret, hyfsat fäste men lite tungt. Snittpuls 151, inget fantomtempo alltså. Ryggsäck.

tog en stilla vända med fixien under eftermiddagen. skönt med friskluft om än lite för lite. kvällen blev gym. tvåtredjedelsprogrammet, men hela det, jätteskönt. det blir mer lyfta skrot, det kändes gött! fin kväll på hemcyklingen från gymmet också... tar nog en promenad också...

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg