Jag har köpt ett par olika (billiga) hantelset genom åren och vissa muttrar har en O-ring/gummipackning på sidan som gör att de inte lossnar lika lätt (friktion mot yttersta vikten alltså). Men jag tror att det bara är 4 av mina 8 muttrar som är såna (jag har för mig dessa är från Rustas hantelset, men är inte helt hundra).
Googlade lite snabbt och om man kollar på bilderna till detta set så har de en sån mutter.
Det är väl standard-gänga på de där så de borde ju gå att köpa bättre muttrar på annat ställe (dock tenderar lösa delar att vara dyra, det är därför jag köpt en massa olika set på rea ).
Googlade lite snabbt och om man kollar på bilderna till detta set så har de en sån mutter.
Decathlon I Världens största sportkedja
Välkommen till decathlon.se! Snabb leverans, säker betalning och 30 dagars öppet köp. Hög kvalitet behöver inte innebära högt pris. Sportutrustning, cyklar, tält. 70 sporter under ett tak.
www.decathlon.se
Det är väl standard-gänga på de där så de borde ju gå att köpa bättre muttrar på annat ställe (dock tenderar lösa delar att vara dyra, det är därför jag köpt en massa olika set på rea ).